طبق گزارش سازمان ملل؛

رژیم اشغالگر قدس به روند تخریب منازل مسکونی فلسطینیان سرعت بخشید

رژیم اشغالگر قدس به روند تخریب منازل مسکونی فلسطینیان سرعت بخشید

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه فوریه ۱۵۳ باب ساختمان متعلق به فلسطینیان را در سراسر کرانه باختری اشغالی تخریب یا تصرف کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میدل ایست آی، سازمان ملل متحد در گزارشی با اشاره به اینکه تعداد ساختمان‌های تخریب شده و متعلق به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی- از جمله بیت المقدس شرقی- در ماه میلادی گذشته برای چهارمین ماه متوالی در بالاترین سطح ماهانه خود قرار می‌گیرد، اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی در ماه فوریه در مجموع ۱۵۳ باب ساختمان متعلق به فلسطینیان را در سرتاسر کرانه باختری اشغالی از جمله بیت المقدس شرقی یا تخریب کرده و یا تصرف کرده‌اند.

«دفتر سازمان ملل برای هماهنگی امور بشردوستانه و قلمروهای فلسطینی» در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد، اعلام کرد که این اقدامات اسرائیل باعث آوارگی ۳۰ فلسطینی از جمله ۱۷۲ کودک شده است. دست کم وضعیت معیشت یا دسترسی به خدمات شهری نیز برای ۴۳۵ نفر از مردم فلسطین نیز تحت تأثیر این اشغالگری قرار گرفته است.

دفتر سازمان ملل متحد همچنین خاطرنشان کرد که تا امسال (۲۰۲۱ میلادی)، تعداد ساختمان‌های متعلق به فلسطینیان که ماهانه هدف تخریب یا توقیف قرار می‌گیرند، در مقایسه با متوسط ماهانه در سال ۲۰۲۰ یک افزایش ۶۵ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 5171543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha