۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۱۲

در کارگروه پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفت؛

گلایه فرماندار فومن از عملکرد محیط زیست گیلان درپاسخ به استعلامات

گلایه فرماندار فومن از عملکرد محیط زیست گیلان درپاسخ به استعلامات

فومن- فرماندار فومن از عملکرد محیط زیست گیلان در پاسخ به استعلامات مربوط به وضعیت ۱۸ روستای واقع در مناطق چهارگانه این شهرستان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی عصر چهارشنبه در پنجمین جلسه کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان فومن، اظهار کرد: اهتمام ادارات عضو این کارگروه در نظارت بر حوزه کاری خود به ویژه پایش مستمر وضعیت ساخت و ساز در شهرستان ضرورت دارد.

وی در ادامه، اطاله دادرسی را یکی از مشکلات مساله رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز عنوان کرد و افزود: ایجاد بستر خلاف برای افراد، زمینه ساز وقوع تخلفات ساختمانی خواهد شد.

محسنی با انتقاد از عملکرد اداره کل محیط زیست گیلان در پاسخگویی به استعلامات شهرستان درباره وضعیت ۱۸ روستای واقع در مناطق چهارگانه، تاکید کرد: انجام استعلامات باید طبق برنامه مدون و منظم در بازه زمانی مشخص باشد.

وی با بیان اینکه دادن امتیاز انشعابات به اماکنی که فاقد پروانه ساختمانی هستند غیر مجاز است، بر لزوم وحدت رویه میان ادارات خدمات رسانی در پاسخگویی به مراجعین و متقاضیان تاکید کرد.

فرماندار فومن تاکید بر اطلاع رسانی مناسب در دهیاری‌ها و اماکن مربوطه درباره ممنوعیت خرید اراضی ملی، تأکید کرد: انجام گشت‌های مشترک در ایام تعطیلات، ارائه برنامه گشت مشترک توسط متولیان به فرمانداری ضروری است.

وی افزود: بخشداران و به ویژه دهیاران باید دقت و اهتمام لازم را برای نظارت بر ساخت و سازها داشته باشند.

کد خبر 5172440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha