۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا:

بار ترافیک جاده‌های کشور سبک است

بار ترافیک جاده‌های کشور سبک است

معاون اجتماعی راهور ناجا گفت: در حال حاضر، وضعیت ترافیکی مناسبی در جاده‌ها دیده می‌شود. مشکلی در هیچکدام از جاده‌ها وجود ندارد و مردم رعایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جهانی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها در شب عید، افزود: توصیه و تأکید می‌کنم که با توجه به ضوابط و مقرراتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ کرده و محدودیت‌هایی را که در نظر گرفته، مردم باید توجه ویژه به ۴۰ شهری که وضعیت قرمز یا نارنجی دارند، داشته باشند چرا که تردد در آن‌ها ممنوع است و حتماً اعمال قانون خواهند شد.

معاون اجتماعی راهور ناجا تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که الان وجود دارد و طبق گزارش‌های که از جاده‌های مواصلاتی کشور داریم در این خصوص مشکلی وجود ندارد و رعایت این مقررات و ضوابط ابلاغی می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان و ایمنی و آرامش مردم کمک کند.

سرهنگ جهانی تأکید کرد: آنچه که آمارها نشان می‌دهد یک افزایش نسبی در تصادفات شاهد هستیم و این مسئله به ۴ عامل اصلی تصادفات یعنی سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو حین رانندگی و رانندگی در حالت خواب‌آلودگی مربوط می‌شود که این چهار عامل حدود ۸۲ درصد تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند و حتماً هموطنان به این چهار عامل توجه کنند تا این افزایش نسبی را در تعطیلات نوروزی شاهد نباشیم.

کد خبر 5173231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha