۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۲۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

افزایش ۷ درجه ای دمای هوای استان تهران تا چهارشنبه

افزایش ۷ درجه ای دمای هوای استان تهران تا چهارشنبه

تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از افزایش هفت درجه ای دمای هوای این استان تهران در روز چهارشنبه نسبت به امروز خبر داد.

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیش بینی وضعیت هوای استان تهران اظهار داشت: از روز دوشنبه دوم فروردین ماه انتظار داریم، تا دمای هوا یک روند افزایشی را طی کند و این روند تا پایان هفته به ویژه چهارشنبه و پنجشنبه تداوم خواهد داشت.

وی همچنین از افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات استان تهران از بعد از ظهر امروز شنبه خبر داد و گفت: یکشنبه تا دوشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید را برای استان تهران انتظار داریم.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: از سه شنبه یک سامانه بارشی به استان تهران نفوذ می‌کند و بر اساس آن شاهد افزایش تدریجی ابر و در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی رگبار پراکنده خواهیم بود.

جلالی گفت: در روز چهارشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری گاهی با رگبار پراکنده در سطح استان همراه با رعد و برق را انتظار داریم.

وی در خصوص بیشینه و کمینه دمای هوای استان تهران نیز گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای تهران به ترتیب در روزهای شنبه ۱۸و ۸، یکشنبه ۱۷و ۱۰، دوشنبه ۲۱و ۱۱، سه شنبه ۲۳ و ۱۳ و چهارشنبه ۲۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5173602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha