۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳

با دریافت اولین دوز واکسن کوو ایران برکت؛

قاری بین المللی قرآن داوطلب فاز سوم آزمایش بالینی واکسن کرونا شد

قاری بین المللی قرآن داوطلب فاز سوم آزمایش بالینی واکسن کرونا شد

احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و برجسته کشورمان در فاز سوم آزمایش بالینی واکسن "کوو ایران برکت" صبح امروز اولین دوز را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و برجسته کشورمان صبح امروز هفتم فروردین ماه به صورت داوطلبانه در طرح واکسیناسیون " کوو ایران برکت" بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) شرکت کرده و اولین دوز این واکسن را دریافت نمود.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: ما هشت سال در دفاع مقدس با دشمنان جنگیدیم و حضور در مناطق جنگی را به شرکت در مسابقه قرآن ترجیح دادیم و همین انتخاب باعث شد تا امروز نیز در جنگی با عناوین و ظاهری متفاوت شرکت کنیم.

ابوالقاسمی ادامه داد: امروزه که دشمنان با هر اقدامی سعی در از پا در آوردن فعالیت‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی می‌کنند ما باید تلاش کنیم از نظام اسلامی دفاع کنیم. ساخت واکسن " کوو ایران برکت" اقدامی بسیار مهم از سوی کشور است که من نیز برای به ثمر نشستنش به عنوان عضو کوچک جامعه قرآنی اقدام کردم.

وی افزود: برای تزریق این واکسن اقدامات و فاز مطالعاتی در اواخر سال گذشته انجام شد سپس مرحله اول آن امروز و مرحله دوم آن نیز دو هفته آینده تزریق خواهد شد.

احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و برجسته کشورمان در جلسات قرآنی بسیاری به عنوان مربی مشغول آموزش صوت و لحن بوده است.او همچنین در مسابقات قرآنی فراوانی به عنوان داور رشته صوت و لحن حضور داشته است.

کد خبر 5176486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha