۸ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۵۰

مدیر کل ورزش و جوانان زنجان:

۹۸ سازمان مردم نهاد در زنجان مجوز فعالیت دریافت کردند

۹۸ سازمان مردم نهاد در زنجان مجوز فعالیت دریافت کردند

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تعداد مجوزها صادر شده سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان زنجان ۹۸ مورد بوده و ۵۳ سازمان دارای مجوز است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی شامگاه شنبه در دیدار با سمن‌ها و مجمع مشورتی جوانان استان، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار سال باید تلاش کنند.

وی اظهار کرد: جوانان کشور با مشکل مسکن، اشتغال و ازدواج مواجه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با کارهای انجام گرفته شمار مراکز مشاور ازدواج به ۹ مورد در سطح استان رسیده که از این تعداد سه مرکز مشاوره در شهرستان ابهر و ۶ مرکز دیگر در شهرستان زنجان به مخاطبان و گروه‌های هدف خدمات رسانی می‌کنند.

خلیلی تاکید کرد: از طریق صندوق کارآفرینی به میزان یک میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی به جوانان پرداخت شده است و این میزان وام به ۱۸ متقاضی در استان پرداخت شد و ۶۰۰ میلیون تومان هم وام به عاملیت بانک رسالت به صورت ۱۰۰ درصدی جذب انجام شد.

وی گفت: با کارهای انجام گرفته در سال ۹۷، مرکز شتاب دهی فناوری جوانان استان نیز در استان زنجان و با همکاری جهاد دانشگاهی به عنوان پایلوت با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان راه اندازی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: تعداد مجوزها صادر شده سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان زنجان ۹۸ مورد بوده و ۵۳ سازمان دارای مجوز است.

خلیلی گفت: تمدید فعالیت ۱۲ سمن نیز در دست انجام است و در زمان حاضر ۶۵ سمن جوانان در این استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی سال ۹۷ فقط یک مرکز مشاوره ازدواج در استان فعالیت می‌کرد، گفت: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جونان آموزش ازدواج جوانان است.

کد خبر 5176851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha