۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳

نسبت به سال گذشته؛

ماموریت‌های نوروزی اورژانس استان بوشهر ۶ درصد افزایش یافت

ماموریت‌های نوروزی اورژانس استان بوشهر ۶ درصد افزایش یافت

بوشهر- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر گفت: ماموریت‌های نوروزی اورژانس استان بوشهر نسبت به سال قبل شش درصد افزایش یافت.

عبدالرحیم دادجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت ۵۵ پایگاه امدادی در استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ۲۱ پایگاه شهری، ۳۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی از انجام هزار و ۸۲۷ مأموریت از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال در سطح استان خبر داد و بیان کرد: مأموریت‌های نوروزی اورژانس استان بوشهر نسبت به سال قبل شش درصد افزایش یافته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در مجموع این مأموریت‌های ترافیکی و غیر ترافیکی، به هزار و ۸۹۳ مصدوم خدمات رسانی شد.

وی با اشاره به انجام ۶۰۸ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و هزار و ۲۱۹ مأموریت غیرترافیکی اضافه کرد: مأموریت‌های ترافیکی ۴۲ درصد افزایش داشته و مأموریت‌های غیرترافیکی با کاهش شش درصدی روبرو بوده است.

افزایش فوتی‌ها در استان

دادجو با اشاره به اینکه حوادث ترافیکی استان بوشهر در این مدت ۷۱۳ مصدوم داشته است افزود: هزار و ۱۸۰ مصدوم نیز مربوط به مأموریت‌های غیر ترافیکی است.

وی از اعلام فوت ۷۲ نفر به اورژانس شامل ۱۳ مورد در حوادث ترافیکی و ۵۹ مورد در حوادث غیرترافیکی خبر داد و گفت: فوتی‌های ترافیکی هشت درصد و فوتی‌های غیرترافیکی ۳۷ درصد افزایش یافته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: ۵۸۱ نفر از مصدومان در محل حادثه درمان و هزار و ۲۴۰ نفر نیز به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

کد خبر 5179890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha