۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

پایان آبرسانی سیار در میبد/خیران به میدان آمدند

پایان آبرسانی سیار در میبد/خیران به میدان آمدند

میبد- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد از اجرای خط انتقال آب برای آبرسانی به ایستگاه های برداشت آب این شهرستان خبر داد.

مجید دشتی در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: خط انتقال آب با هدف از رده خارج شدن آبرسانی با استفاده از تانکر، افزایش رعایت نکات بهداشتی و انتقال آب شرب با کیفیت مطلوب تر به ۳۰ ایستگاه برداشت آب موجود در شهرستان میبد و بفروییه اجرا شد.

دشتی اظهارداشت: این عملیات با لوله گذاری به طول ۳۰ کیلومتر و با استفاده از لوله های پلی اتیلن ‌۶۳ تا ۲۰۰ میلی متری صورت گرفت.

وی با اشاره به کمبود آب با کیفیت مطلوب در ماه های گرم در شهرستان میبد اظهارداشت: درصدی از آب انتقالی با کیفیت بالا از طریق شبکه اجرا شده به ایستگاه های برداشت آب در سطح شهر انتقال داده می شود و شهروندان با مراجعه به این ایستگاه ها می توانند از آب شرب با کیفیت مطلوب تر بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با تامین اعتبار توسط خیرین صورت گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب میبد در پایان افزود: با توجه به محدودیت کمی و کیفی منابع آب در این شهرستان و صرف هزینه های قابل ملاحظه جهت آبرسانی و بهره برداری از ایستگاه های برداشت، ضروری است آب شرب این ایستگاه ها صرفاً برای مصرف شرب استفاده شود و از مصرف در موارد غیر شرب و هدر رفت آن خودداری شود.

در حال حاضر آب مصرفی شهروندان میبد از طریق آب انتقالی، منابع داخلی و ۳۰ ایستگاه برداشت آب تامین می شود.

کد خبر 5181735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha