۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۵۶

با حضور ستاری؛

۲ طرح عمرانی حوزه فناوری در شهرستان سمنان افتتاح شد

۲ طرح عمرانی حوزه فناوری در شهرستان سمنان افتتاح شد

سمنان- سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان دو طرح مهم عمرانی در حوزه فناوری را در شهرستان سمنان، افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری عصر سه شنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان، با ورود به مرکز استان و پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، دو طرح عمرانی در حوزه علم و فناوری را افتتاح کرد.

افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و همچنین افتتاح مرکز رشد پورسینای پارک علم و فناوری سمنان دو پروژه‌ای بودند که ستاری آنها را در شهرستان سمنان افتتاح کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان درباره این طرح‌ها به خبرنگار مهر، گفت: مرکز نوآوری دانشگاه سمنان با محوریت تقویت ایده‌های حوزه فناوری و میزبانی شرکت‌های دانش بنیان و رویدادها و شتاب دهنده‌ها در حالی به بهره برداری می‌رسد که توسعه تولیدات حوزه فناوری و استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری در آنها که به اشتغال جوانان منجر می‌شود، در دستور کار مسئولان این حوزه قرار دارد.

محسن نظری ابراز کرد: مرکز رشد پورسینا نیز مجموعه‌ای تجهیز شده توسط پارک علم و فناوری استان سمنان برای شرکت‌ها و استارت آپ های شهر سمنان محسوب می‌شود که با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به عنوان مرکز رشد واحدهای فناور در شهر سمنان تجهیز شده است.

وی افزود: این مجموعه در کنار مرکز رشد کیانی واقع در شهمیرزاد به شرکت‌های فناور و دانش بنیان خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش مهر، سورنا ستاری معاون رئیس جمهور بعد از افتتاح این دو مرکز و دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی، سمنان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

کد خبر 5182820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha