۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۲۶

استاندار بوشهر:

آبرسانی به جم تسریع می‌شود/ لزوم تکمیل خط انتقال و برق‌رسانی

آبرسانی به جم تسریع می‌شود/ لزوم تکمیل خط انتقال و برق‌رسانی

بوشهر - استاندار بوشهر خواستار تسریع در روند اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف - جم شد و گفت: تکمیل خط انتقال و برق‌رسانی به پروژه با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف - جم اظهار داشت: این پروژه نقش بسیار مهمی را در تأمین آب شرب مورد نیاز در شهرستان جم دارد.

وی تسریع در تکمیل این پروژه را یکی از اولویت‌های مهم استان دانست و خاطرنشان کرد: آب‌شیرین‌کن سیراف - جم دارای ظرفیت تولید آب به میزان ۲۸ هزار متر مکعب در شبانه‌روز است.

استاندار بوشهر تسریع در زیر ساخت‌های پروژه شامل برق‌رسانی و خطوط انتقال آب را ضروری دانست و ادامه داد: مجری پروژه باید به تعهدات خود در این راستا عمل کند و فاز اول آن تا قبل از تابستان با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب افتتاح شود.

وی با بیان اینکه خط انتقال این تأسیسات باید هر چه سریع‌تر تکمیل و راه‌اندازی شود، تأمین مالی پروژه را برای تسریع در روند اجرای آن ضروری دانست.

گراوند با تقدیر از همکاری مسئولان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اجرای این پروژه ادامه داد: برای تأمین منابع مالی این پروژه تلاش می‌شود از منابع دیگر، بودجه مورد نیاز آن تأمین شود.

وی با تاکید بر تکمیل طرح برق‌رسانی پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف - جم تا اواخر خرداد ماه اضافه کرد: باید با راه‌اندازی بخشی از این پروژه، نیازهای مردم شهرستان جم به آب تأمین شود.

کد خبر 5184648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha