۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۳۵

پلمب ۴۷ واحدصنفی متخلف خمین در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی

پلمب ۴۷ واحدصنفی متخلف خمین در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی

خمین- فرمانده انتظامی شهرستان خمین از اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و طرح نظارتی بر واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تاکنون ۴۷ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، بهزاد فکوری اظهار کرد: به منظور عملی ساختن اهداف قرارگاه پدافند زیستی و با توجه به موج چهارم شیوع ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان، تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهرستان خمین از سوی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با مشارکت اداره صنعت معدن و تجارت، بازرسان اتاق اصناف و نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح مأموران عمل کننده از واحدهای صنفی فعال به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید شد و ضمن صدور ۷۲ مورد تذکر و اخطار به واحدهای صنفی متخلف، ۴۷ واحد صنفی متخلف که قبلاً اخطار دریافت کرده بودند، پلمب شدند.

سرهنگ فکوری تصریح کرد: در بازدیدهای قبلی به متصدیان و صاحبان صنوف تذکرات و آموزش‌های لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مأموران پلیس و کارشناسان بهداشت ارائه شده بود که نسبت به تذکرات و آموزش‌های ارائه شده بی توجه بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب اصناف و تعطیلی گروه‌های شغلی گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد شد و از تمامی شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط اصناف، مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5192143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha