۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۰۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد؛

پرداخت ۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری ایلام

پرداخت ۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری ایلام

ایلام-مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از پرداخت ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به واحدهای گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: با شیوع کرونا ویروس، از مجموع ۳۰۰ واحد گردشگری در سطح استان ۱۴۷ واحد متقاضی دریافت تسهیلات شدند که ۱۱۵ واحد موفق به دریافت این وام شدند.

وی افزود: مبلغ ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به این بخش اختصاص یافته بود که در نهایت چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به واحدهای متقاضی پرداخت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام یادآور شد: واحدهایی که مشکل ضمانت برای دریافت تسهیلات داشتند به دلیل نوع قسط‌بندی و بازپرداخت از دریافت وام انصراف دادند.

شنبه زاده تصریح کرد: همچنین یک هزار و ۱۹۳ مورد ثبت نام دریافت تسهیلات در حوزه صنایع دستی کارگاهی یا خانگی در سامانه ثبت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام افزود: در مجموع مبلغی بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به متقاضیان اعطا شده و بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغی پس از موج چهارم کرونا وام این افراد تا شهریور امهال خواهد شد.

کد خبر 5192514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha