۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۵۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خبر داد؛

دستگیری ۵۰۰ مواد فروش و ساماندهی ۱۰۷ معتاد متجاهر در ایام نوروز 

دستگیری ۵۰۰ مواد فروش و ساماندهی ۱۰۷ معتاد متجاهر در ایام نوروز 

اراک- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با بیان اینکه امسال ۵۰۰ مواد فروش در استان مرکزی دستگیر شدند، گفت: ۱۰۷ نفر در طرح ساماندهی معتادان متجاهر در ایام نوروز ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شمسایی‌فر ظهر سه شنبه در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: ساماندهی معتادان متجاهر، ضربه زدن به بنیان مالی و اقتصادی قاچاقچیان، ارتقا و اقدام اطلاعاتی، مقابله با کشت خشخاش و مواد مخدر پرخطر، برخورد با خرده‌فروشان، از مهمترین و محورترین برنامه‌ها و فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر استان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، ۱۵ درصد افزایش داشته است، گفت: در حوزه مواصلاتی استان سال گذشته نسبت به مدت سال ۹۸، ۲۹ درصد اقدامات ترانزیتی استان افزایش داشته است همچنین در حوزه دستگیری قاچاقچیان ۱۳ نفر قاچاقچی دستگیر شدند که این آمار نسبت به فروردین سال ۹۸ که ۵ نفر دستگیر شده است افزایش ۱۶۰ درصدی داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی ادامه داد: در سال جاری ۵۰۰ نفر مواد فروش دستگیر شدند که آمار برخورد با مواد فروشان ۱۶ درصد و آمار برخورد با خرده فروشان ۵ درصد افزایش داشته است.

شمسایی فر در پایان بیان کرد: ۱۰۷ نفر در طرح ساماندهی معتادان متجاهر در نوروز امسال روانه کمپ ماده ۱۶ شده‌اند و این آمار در شهرستان اراک ۴۷ نفر، ساوه ۳۴ نفر، خمین ۲۰ نفر و فراهان ۶ نفر بوده است.

کد خبر 5193898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha