۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۱۸

سخنگوی جنبش «حماس»:

به هیچ‌وجه زیر بار تعویق زمان برگزاری انتخابات فلسطین نمی‌رویم

به هیچ‌وجه زیر بار تعویق زمان برگزاری انتخابات فلسطین نمی‌رویم

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد که این جنبش تحت هیچ شرایطی زیر بار تعویق زمان برگزاری انتخابات ملی فلسطین نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به اخبار منتشر شده مبنی بر تصمیم تشکیلات خودگردان برای به تعویق انداختن زمان برگزاری انتخابات ملی فلسطین، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه تصریح کرد که این جنبش تحت هیچ شرایطی زیر بار تعویق زمان برگزاری انتخابات ملی فلسطین نخواهد رفت.

عبداللطیف القانوع همچنین اظهار داشت: ما آماده هستیم تا در خصوص برگزاری انتخابات در قدس اشغالی با تشکیلات خودگردان فلسطین رایزنی کنیم. برگزاری انتخابات در قدس باید به رژیم صهیونیستی تحمیل شود.

پیشتر برخی منابع فاش کردند که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم دارد با اعزام «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح به قطر به طور غیرمستقیم از اقدامات احتمالی و خطرناک حماس در آینده‌ای نزدیک پیشگیری کند.

این منابع اعلام کردند: ابومازن تصمیم گرفته تا با فرستادن الشیخ به قطر و دیدار وی با مقامات عالی این کشور آنها را به مذاکره و اقناع رهبران حماس با هدف جلوگیری از بروز هرگونه اقدام خشمگینانه از سوی غزه در صورت تعویق انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی مجاب کند.

کد خبر 5198736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha