۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

۶ هزار خودرو ناقض قانون در زنجان جریمه شدند

 ۶ هزار خودرو ناقض قانون در زنجان جریمه شدند

زنجان-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان با بیان اینکه از ۲۱ شب محدودیت تردد در استان اعمال شده و تا چهار صبح ادامه دارد، گفت: از ۱۵ فروردین ماه سالجاری تاکنون ۶ هزار خودرو ناقض جریمه شدند.

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از فروردین ماه سال جاری بیماری کرونا در استان زنجان روند رو به رشدی داشته است، گفت: در این میان محدودیت‌های تردد از ۱۵ فروردین ماه سال جاری در استان دوباره تشدید شد.

وی با بیان اینکه از ۲۱ شب محدودیت تردد در استان اعمال شده و تا چهار صبح ادامه دارد، اظهار کرد: از ۱۵ فروردین ماه سال جاری تاکنون ۶ هزار خودرو ناقض قانون در استان زنجان ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه ۴۰۰ نیروی پلیس برای کنترل تردد مردم در ۳۱ نقطه استان همکاری لازم را در اجرای این طرح دارند، گفت: تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و ممنوعیت تردد در استان زنجان همچنان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

مظفری تاکید کرد: پلیس در تمام شهرستانهای استان نسبت به ممنوعیت تردد بسیار جدی است و با رانندگان ناقض قانون برخورد می‌کند.

وی گفت: برخی از شهروندان ممنوعیت‌های تردد را زیر پا می‌گذارند و پلاک خودروهای خود را مخدوش می‌کنند که این افراد شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند چرا که کار اینها جرم است.

کد خبر 5198777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha