۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶

فرمانده سپاه البرز:

مشکل آب شرب اشتهارد رفع شود

مشکل آب شرب اشتهارد رفع شود

اشتهارد - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: مشکل آب شرب شهرستان اشتهارد جزو مواردی است که به صورت مداوم در جلسات مختلف استانی و کشوری مطرح و بر رفع این کبود تأکید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید یوسف مولایی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه‌ای که با حضور سردار ربیعی فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد تشکیل شد، اظهار کرد: امروز رویکرد ما باید رفع نیازهای جدی مردم به ویژه در حوزه آب شرب شهرستان باشد.

وی افزود: یکی از مواردی که می‌تواند راهگشا باشد شناسایی و مطالعه دقیق بر روی منابع آبی منطقه است و برآورد هزینه‌هایی که برای تجمیع این منابع باید اختصاص داده شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: مشکل آب شرب شهرستان اشتهارد جزو مواردی است که به صورت مداوم در جلسات مختلف استانی و کشوری مطرح و بر رفع این کبود تأکید می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌های هماهنگ و مستمر و همدلی مسئولین هرچه سریع‌تر به منابع آبی پایدار برای این شهرستان دست پیدا کنیم.

مشکل آب شرب اشتهارد رفع شود

گفتنی است، در این جلسه فرماندار اشتهارد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد، رؤسای آبفا و آب منطقه‌ای اشتهارد و کارشناسان حوزه آب نیز حضور داشتند.

کد خبر 5204244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha