۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۲۶

فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد؛

دستگیری ۲۹۰ خرده فروش موادمخدر در نقاط مختلف کردستان

دستگیری ۲۹۰ خرده فروش موادمخدر در نقاط مختلف کردستان

سنندج- فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: طی ۵۰ روز اول امسال ۲۹۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند که از این تعدا ۶۹ درصد آنها داری مشاغل کاذب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در حال حاضر نیروی انتظامی تمرکز بروی جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر دارد، اظهار داشت: طی ۵۰ روز اول امسال ۲۹۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند که ۱۰۹ آنها متجاهر، ۹۸ نفر معتاد شیشه و ۸۳ نفر معتاد به هروین هستند.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر ادامه داد: طی بازرسی از معتادهای دستگیر شده ۲۴۱ کیلو گرم تریاک، ۱۰ کیلو هروئین و نیم کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان راه اندازی بخش جدیدی در پلیس مواد مخدر استان افزود: آزمایشگاه تشخیص مواد مخدر در استان کردستان افتتاح و راه اندازی شده است که کمک زیادی به سرعت بخشی فعالیت‌های پلیس در این حوزه می‌کند.

سردار آزادی با بیان اینکه در کردستان ۱۴ کمپ نگهداری از معتادین وجود دارد افزود: در سنندج چهار کمپ، دهگلان دو کمپ، قروه یک کمپ، سقز یک کمپ و شهرستان‌های بانه و سروآباد فاقد کمپ هستند.

در ادامه این جلسه مدیر کل بهزیستی استان کردستان با بیان اینکه کمپ‌های استان ظرفیت لازم برای پذیرش معتادین را ندارند گفت: در بعضی از کمپ‌ها به علت کمبود فضا افراد معتاد بیشتر از طرفیت نگهداری و پذیرش شده‌اند.

سید صباح قریشی افزود: برای احداث کمپ‌های جدید معتادین متجاهر با کمبود اعتبار مواجه هستیم و یک هزار و ۷۰۰ نفر از معتادین در کمپ‌ها به صورت اختیاری و ۳۹۰ نفر متجاهر پذیرش شده‌اند.

کد خبر 5210154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha