۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲:۱۶

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

آمادگی کامل ناجا برای برگزاری با شکوه و تامین امنیت انتخابات

آمادگی کامل ناجا برای برگزاری با شکوه و تامین امنیت انتخابات

خرم آباد- فرمانده نیروی انتظامی گفت: مسئولیت امنیت انتخابات و امنیت صندوق‌های اخذ رأی با پلیس است و نیروی انتظامی از دو ماه گذشته برنامه ریزی های لازم را در این زمینه انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری روز سه شنبه در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق دیدار مردم شهیدپرور استان لرستان نصیب ما شده است و در خدمت نماینده ولی فقیه هستیم که با صحبت‌های حکیمانه خود ما را مورد ارشاد قرار دادند.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز محدودیت‌های ترددی در استان‌ها شروع شده و تا روز شنبه ادامه دارد و همکاران ما در حال اعمال قانون هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی بین استانی است و براساس رنگ بندی صورت گرفته اعمال قانون خواهد شد.

سردار اشتری به مردم توصیه کرد از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند و در منزل بمانند تا ان شاءالله شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولیت امنیت انتخابات و امنیت صندوق‌های اخذ رأی با پلیس است و نیروی انتظامی از دو ماه گذشته برنامه‌ریزی های لازم را در این زمینه انجام داده است، تصریح کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه را داریم.

کد خبر 5210218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha