۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲:۵۹

رئیس ستاد انتخابات بوشهر مطرح کرد؛

۶۷ درصد از مردم استان بوشهر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند

۶۷ درصد از مردم استان بوشهر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند

بوشهر - رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، جمعیت استان را یک میلیون و ۱۸۴ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ۷۹۶ هزار نفر در این انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند.

محمد تقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر تلاش‌های خوبی از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت صورت گرفته و مراحل مختلف انتخابات طبق برنامه در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور در استان بوشهر فراهم شده است، خاطرنشان کرد: امید می‌رود در ۲۸ خردادماه امسال انتخابات کم حاشیه و بدون مشکلی را پیش‌رو داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر حضور حداکثری و قانون‌مداری را از مهمترین اصول برگزارکنندگان انتخابات دانست و بیان کرد: انتخابات پیش رو در استان بوشهر با حضور ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.

وی جمعیت استان بوشهر را یک میلیون ۱۸۴ هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۷۹۶ هزار نفر در این انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند که شامل ۴۷۹ هزار نفر در شهرها و ۳۱۷ هزار نفر در روستاها است.

ایرانی با اشاره به اینکه تبلیغات این دوره از انتخابات در فضای مجازی انجام می‌شود، ادامه داد: تمام تلاش مجریان بر برگزاری انتخاباتی قانونمند، آزاد، بی‌طرفانه و با حفظ امانت‌داری و در تراز انقلاب اسلامی است.

کد خبر 5210224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha