۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۴۰

در جمع خبرنگاران؛

تمهیدات کرونایی شهرآورد پایتخت تشریح شد

تمهیدات کرونایی شهرآورد پایتخت تشریح شد

تهران- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تمهیدات کرونایی شهرآورد پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گودرزی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از تمهیدات کرونایی شهرآورد پایتخت خبر داد و اظهار داشت: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده و جلسات کمیسیون ورزشی شورای تأمین و سازمان لیگ مقرر شد حضور همه عوامل اجرایی و تیم‌ها مطابق پروتکل‌های ابلاغی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: حضور خبرنگاران و عکاسان در دربی فردا مطابق پروتکل‌ها بوده و تعداد حضور آنها نیز بر اساس پروتکل‌ها خواهد بود که جهت نظارت بیشتر کاورهای جدید برای افراد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: جایگاه‌های سی آی پی نیز در اختیار مدیران تیم‌ها است تا عوامل اجرایی باشگاه‌ها در این مکان مستقر شوند و همچنین کلیه عوامل پخش زنده با هماهنگی مرکز حفاظت و صیانت صدا و سیما امکان ورود خواهند داشت.

گودرزی افزود: بازی بدون حضور تماشاگران بوده و نمایندگان وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند داشت. در دو جلسه فوق نمایندگان وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا حضور داشته و تصمیمات طبق نظارت و نظر نمایندگان فوق اتخاذ گردیده است.

کد خبر 5211467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha