۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

محمدصادقی در نشست خبری:

«دولت توکل و تغییر» تشکیل می‌دهم/ کرونا را تا آخر سال جمع می‌کنم

«دولت توکل و تغییر» تشکیل می‌دهم/ کرونا را تا آخر سال جمع می‌کنم

داوطلبی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه «دولت توکل و تغییر» را تشکیل خواهم داد، گفت: اولویت من کنترل کروناست و این بیماری را تا پایان سال جمع می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین محمدصادقی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در نشست خبری گفت: من فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی هستم. سابقه دو دوره نمایندگی مجلس، ریاست دانشگاه شهید بهشتی و معاونت وزیر بهداشت و وزیر ورزش و جوانان را دارم.

وی گفت: بنده پزشک هستم، امروز پیکره رنجور جامعه ما دردها و رنج های زیادی دارد، مردم از عملکرد مسئولان ناراضی هستند، برخی مدیران باورشان این است که مردم رعیت آنها هستند، دست دولت در جیب مردم است، مردم از تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه به تغییر نگرش و رفتار مسئولین نسبت به مردم نیاز داریم، گفت: باید باور کنیم مردم ولی نعمت ما هستند. ارزش این مناصب به خدمت به مردم و نوکری آنهاست، خدا نکند که فکر کنیم ارباب مردم هستیم و مردم نردبان ترقی ما هستند.

محمدصادقی با بیان اینکه «دولت توکل و تغییر» را تشکیل خواهم داد، گفت: اولویت من کنترل کروناست.

وی تاکید کرد: تا پایان سال بیماری کرونا را جمع کرده و ۷۰ درصد ملت را واکسینه می‌کنم. بنده مسئول اجرای طرح شهید سلیمانی بودم، بخش خصوصی اعلام می کردند که ما حاضر به واردات واکسن هستیم اما دولت اجازه نمی دهد.

کد خبر 5211531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha