۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۵۲

مدیرعامل آبفا بوشهر:

روند اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر تسریع می‌شود

روند اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر تسریع می‌شود

بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تلاش برای تسریع در اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر با ظرفیت ۱۷ هزار مترمکعب آب در شبانه‌روز خبر داد.

عبدالحمید حمزه پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خط انتقال آب پروژه آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعب بوشهر جهت انتقال آب از محل این آبشیرین کن به طول ۵.۵ کیلومتر است.

وی تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال و قطر لوله ۶۳۰ میلیمتر از محل سایت آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر تا تأسیسات آبرسانی شهید ماهینی است که مدت زمان اجرای آن پنج ماه است.

حمزه پور به پروژه آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر به ظرفیت ۱۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز پرداخت و بیان کرد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال در ساحل بوشهر در حال اجرا است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از ۴۰ درصد دانست و افزود: فاز نخست این پروژه به ظرفیت هفت هزار مترمکعب امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

حمزه پور با تأکید بر مدیریت مصرف آب اظهار داشت: تنها راه گذر از فصل تابستان، همکاری همه‌جانبه مشترکان آب در مدیریت مصرف است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از همکاری مردم در صرفه‌جویی آب گفت: در راستای جبران کمبود آب آشامیدنی طرح‌های مختلف آبرسانی در نقاط شهری و روستایی در حال اجرا است که فاز نخست این پروژه‌ها در سالجاری وارد مدار تولید می‌شود.

کد خبر 5213008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha