۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴

برگزیدگان مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر- در مراسمی با حضور مسئولان و فعالان قرآنی ۷۰ نفر برتر مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در عرصه فعالیت‌های قرآنی است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری هدف از برگزاری این برنامه را ترویج گفتمان امید، افزایش باور و توان مردم و تقویت تواصی دانست و ادامه داد: امیدواریم به زودی شاهد تأثیرات قرآنی این برنامه‌ها در جامعه اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ضمن اشاره به موقوفات گسترده قرآنی توسط واقفین و خیرین قرآنی، این حرکت را گامی مؤثر در عرصه گسترش فعالیت‌های قرآنی استان عنوان کرد.

برگزیدگان مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند

سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای استان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن برنامه‌های قرآنی استان در رمضان ۱۴۰۰ از ضبط و پخش بیش از ۵۰ هزار دقیقه برنامه قرآنی از صدا و سیمای مرکز استان با محوریت گفتمان تواصی خبر داد.

نشست قرآنیان منادیان نور امید در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تجلیل از ۷۰ برگزیده جامعه قرآنی بوشهر برگزار، و با مشارکت عوامل تهیه و تولید برنامه‌های قرآنی صدا و سیمای مرکز بوشهر ضبط شده و مشروح آن به زودی از شبکه استانی سیمای بوشهر به روی آنتن خواهد رفت.

در این مسابقه ۳۲ مرکز قرآنی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در چهار رشته قرائت، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی در ماه مبارک رمضان به رقابت پرداختند که از شبکه استانی سیمای مرکز بوشهر به روی آنتن رفت.

کد خبر 5215093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha