۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۱۳

شهردار اراک:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) مرد انجام کارهای نشدنی است

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) مرد انجام کارهای نشدنی است

اراک- شهردار اراک با اشاره به اجرای چندین طرح عمرانی بزرگ در شهر اراک توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ثابت کرده که مرد انجام کارهای نشدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر سعید بیاتیان عصر دوشنبه در جریان بازدید مدیران رسانه‌های استان مرکزی از پروژه میدان مقاومت اراک با عنوان «روایت جهاد» با بیان اینکه شهرداری اراک با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم اجرای ۶ تقاطع را در دستور کار دارد عنوان کرد: یکی از این تقاطع‌ها، تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت است که این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده قرار بود ظرف ۸۴۰ روز احداث شود که با ورود قرارگاه و تلاش شبانه‌روزی و سه شیفت کار کردن مقرر شد به ۱۸۰ روز کاهش یابد که تلاش‌ها بر این است ظرف موعد مقرر به پایان برسد.

وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی طی سال‌های گذشته نیز چندین طرح عمرانی بزرگ را در شهر اراک به مرحله اجرا در آورده است که این طرح‌ها هم اکنون مورد استفاده شهروندان قرار گرفته و در کاهش ترافیک شهر نقش مؤثری دارد.

شهردار اراک با بیان اینکه قرارگاه سازندگی ثابت کرده که مرد انجام کارهای نشدنی است تصریح کرد: هم اکنون شرکت‌های برق، آب، گاز و مخابرات همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها دارند که بخشی از این طرح که مربوط به پل شهید صیدی است و همزمان با اتمام پروژه میدان مقاومت افتتاح خواهد شد، همچنین پروژه میدان امام خمینی (ره) و میدان امام حسین (ع) نیز در دست اجرا هستند که امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه میدان مقاومت به دلیل واقع شدن در مسیر خیابان قائم مقام فراهانی که یکی از پرترددترین معابر کلان شهر اراک است، گفت: این میدان به عنوان یک گره ترافیکی نیاز به اجرای پروژه و غیرهمسطح‌سازی معبر را ایجاب می‌کند به همین دلیل اتمام این پروژه برای شهرداری بسیار مهم و حیاتی است.

بیاتیان ادامه داد: این تقاطع شامل مسیر اصلی پروژه متشکل از زیرگذر در راستای خیابان قائم مقام، مسیر شرق به غرب در مسیر بلوار آنجفی، چهار کنار گذر و ۲ دوربرگردان است.

شهردار اراک در پایان بیان کرد: جاده فراهان نیز در حال مرحله مطالعاتی قرار دارد، که بعد از پایان کار مطالعاتی در کنار طرح‌های دیگری چون تقاطع غیرهمسطح مقابل آرامستان اراک و اتصال تقاطع هپکو به جاده فرودگاه عملیاتی می‌شود.

کد خبر 5219673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha