۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۸

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی:

شفافیت و پاسخگویی مطالبه مردم از کاندیداهای انتخابات است

شفافیت و پاسخگویی مطالبه مردم از کاندیداهای انتخابات است

بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: شفافیت و پاسخگویی مطالبه اصلی مردم از کاندیداهای انتخابات است.

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را پیش رو داریم و همه باید تلاش کنیم که زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه چشم دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به این انتخابات است اضافه کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در این انتخابات موجب یاس دشمنان و امیدواری دوست‌داران نظام می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید با چشمانی باز و با شناخت کامل انتخاب کنند تا آینده بهتری در انتظار خودشان و کل کشور باشد.

وی در مورد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بیان کرد: یکی از مطالبات جدی مردم از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا باید شفافیت و پاسخگویی باشد.

نوشادی تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات باید شفافیت کاملی قبل، حین و بعد از انتخابات داشته باشند و مردم نیز اصل شفافیت را در انتخاب گزینه‌های اصلح مد نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: شفافیت در برنامه‌های داوطلبین انتخابات شورای شهر و روستا باعث می‌شود تا مردم در انتخابات بتوانند راحت‌تر، دقیق‌تر و بهتر انتخاب کنند و شاهد تکرار مشکلات شوراهای گذشته نباشیم.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در گسترش شفافیت، تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و کاندیداها می‌توانند محلی برای شفاف‌سازی گذشته کاندیداها و بیان اهداف و برنامه‌های آنها باشند.

خبرگزاری مهر با همکاری جنبش «از ما» چالش شفافیت کاندیداهای شورای شهر را راه اندازی کرده است و با اجرای این چالش رأی دهندگان می‌توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر و روستا اقدام کنند.

خبرگزاری مهر از همه کاندیداهای استان بوشهر در انتخابات شوراها دعوت می‌کند تا با ثبت نام در این سایت http://azmaa.net میزان شفافیت در عملکرد خود را ارزیابی کنند.

کد خبر 5222531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha