۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۶

دادستان اردبیل:

امنیت مردم خط قرمزدستگاه قضائی/اخلالگران نظم عمومی مجازات می‌شوند

امنیت مردم خط قرمزدستگاه قضائی/اخلالگران نظم عمومی مجازات می‌شوند

اردبیل - دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضائی بوده و در این راستا برای حفظ آرامش مردم، اشد مجازات در انتظار اخلال‌گران نظم عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعبدالله طباطبایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل ضمن تاکید بر اهمیت حفظ امنیت مرزهای کشور اظهار کرد: مرزهای اردبیل یکی از مرزهای امن کشور بوده که این امنیت و آرامش خاطر را مدیون و مرهون رشادت‌های مرزبانان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت عمومی خط قرمز دادگستری استان و دستگاه قضائی است، اضافه کرد: با کسانی که با اخلال‌گری سعی در بر هم زدن آرامش و امنیت عمومی دارند برابر قانون و به شدت برخورد می‌شود چرا که ما بر سر امنیت عمومی با کسی تعارف نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان استان تصریح کرد: صیانت از خاک کشور و حفظ امنیت عموم مردم یکی از باارزش‌ترین جهادها در مسیر خدمت به خداست و بی‌شک مزد و پاداش این خدمت از جانب خدا به افراد تلاشگر در این مسیر تعلق می‌گیرد.

طباطبایی به مبارزه با اشرار در مرزهای کشور اشاره و اذعان کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه و وزارت اطلاعات به صورت شبانه‌روز و بی وقفه در حال حفاظت و صیانت از مرزهای کشور هستند که این اقدام در دنیا کم‌نظیر است.

وی به سختی‌های مرزبانان در نقاط صفر مرزی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مرزبانان با مقاومت در برابر تمامی سختی‌ها و دشواری‌های این کار، در مسیر خدمت به میهن اسلامی نمادی از صبر و استقامت هستند که توانسته‌اند خدمات ارزنده و مهمی را برای کشور انجام داده و از تعرض بیگانگان به کشور جلوگیری کنند.

این مسئول با اشاره به حساسیت دستگاه قضائی به حفظ امنیت جامعه گفت: دستگاه قضائی در تعامل با نیروهای نظامی و انتظامی، به وسیله مجازات سنگین و بازدارنده با اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد می‌کند.

کد خبر 5223365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha