۹ خرداد ۱۴۰۰، ۳:۲۷

رئیس شورای وحدت استان بوشهر:

حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نظام است

حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نظام است

بوشهر - رئیس شورای وحدت استان بوشهر بر لزوم تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نظام است.

حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در انتخابات‌های مختلف حضوری گسترده و پرشور داشته‌اند و ۲۸ خردادماه نیز حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی به نقش انتخابات در زندگی مردم اشاره کرد و ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای مهم و تأثیرگذار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و باید زمینه این حضور پرشور فراهم شود.

رئیس شورای وحدت استان بوشهر انتخاب دولت جوان و حزب‌اللهی را علاج درد و مشکلات کشور دانست و افزود: دولتی باید انتخاب شود که دارای سلامت اعتقادی، اخلاقی و عملکردی باشد.

لزوم تشکیل دولت جوان حزب‌الهی

وی با اشاره به شاخص و ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی تصریح کرد: چنین دولتی در بعد رویکردی، تحول‌گرا است، در بعد گفتمان خدمت محور، در بعد مدیریتی، مردمی، انقلابی و ساده زیستی و در بعد منشی، مردمی و تخصص‌گرایی است.

هاشمی قانون‌گرایی و خردگرایی در کارها و تکیه بر ظرفیت درون‌زا کشور را از ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی دانست و بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های دولت جوان و حزب اللهی می‌توان به خدمت به خلق و ارتقای عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد اشاره کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح بر اساس منویات امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه داد: کاندیدای اصلح باید با کفایت و کارآمد، با ایمان، عدالت‌خواه و دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی داخلی کشور و جوانان باشد.

کد خبر 5223430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha