۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد/ حضور پر شور علاج مشکلات کشور

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد/ حضور پر شور علاج مشکلات کشور

زاهدان- نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور پر شور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می کند، گفت: میزان مشارکت یکی از شاخصه های مشروعیت نظام است.

حبیب الله دهمرده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دست به دست هم می‌دهند و با حاضر شدن پای صندوق‌های رأی به تحقق رویدادی بزرگ در استان و کشور کمک می‌کنند.

نماینده مردم سیستان در مجلس گفت: هر کدام از ما که پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم نماینده مسلمانانی هستیم که در کشورهای اسلامی دیگر زندگی می‌کنند و چشم امیدشان به جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه باید شرایط و شاخصه‌هایی تعریف شود که هر کسی نتواند وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود، افزود: چنانچه هر فردی بتواند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود آمار ثبت نام بالا می‌رود و شورای نگهبان به ناچار تعداد زیادی را حذف خواهد کرد و این موضوع سبب سو استفاده مخالفان نظام و بیگانگان می‌شود و اخبار کذب و نادرست فضای جامعه را فرا می‌گیرد

دهمرده تصریح کرد: قطعاً داوطلبانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند، سابقه مدیریتی و سیاسی دارند و به راحتی می‌توان عملکرد آن‌ها را رصد کرد و متوجه شد که عملکرد گذشته آنها با برنامه و شعارهای کنونی آنها تطابق دارد.

وی گفت: با توجه به شرایط کشور قطعاً رئیس جمهور منتخب مردم باید این آمادگی را در خود به وجود بیاورد تا در جهت رفع مشکلات گام بردارد و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را در اولویت خود قرار دهد.

کد خبر 5224474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha