۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

استاندار گیلان:

گیلان ظرفیت تبدیل به قطب توریسم سلامت را دارد

گیلان ظرفیت تبدیل به قطب توریسم سلامت را دارد

رشت- استاندار گیلان گفت: با توجه به ظرفیت‌های گیلان در حوزه منابع انسانی و جغرافیایی، می‌تواند قطب توریسم سلامت در آینده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح همزمان ۳۲ طرح بزرگ و عام‌المنفعه حوزه سلامت گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان با کمک مسئولان توانست در کرونا خدمات خوبی ارائه دهد، بیان کرد: با وجود درگیری بالای استان به کرونا، کادر بهداشت و درمان به خوبی خدمات رسانی کردند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه گیلان در حوزه تأمین زیرساخت‌های بهداشتی موفق بوده است، افزود: افتتاح ۳۲ پروژه این حوزه با اعتبار بیش از ۴۸۹ میلیارد تومان در همین راستا است.

وی تکمیل دو بیمارستان و تجهیز مراکز بهداشتی در طول دهه‌های گذشته در استان را بی نظیر عنوان و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های گیلان در حوزه منابع انسانی و جغرافیایی، می‌تواند قطب توریسم سلامت در آینده شود.

زارع با بیان اینکه تجهیز تعداد دیگری از مراکز درمانی و بهداشتی و کلینیک‌های استان زمینه ساز خدمات گسترده‌تر است، ادامه داد: در طول سال بیش از ۳ برابر جمعیت استان به گیلان سفر می‌کنند لذا باید به بخش درمان و بهداشت توجه ویژه شود.

استاندار گیلان با اشاره به روند رو به رشد واکسیناسیون کرونا، افزود: امیدواریم از نیمه سال به بعد بخش‌های بیشتری از مشاغل استان به ویژه در حوزه گردشگری در طرح واکسیناسیون قرار گیرند.

کد خبر 5224557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha