۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

اقلام اساسی به وفور در بازار زنجان موجود است

اقلام اساسی به وفور در بازار زنجان موجود است

زنجان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اقلام اساسی در بازار به وفور موجود است و هیچگونه کمبودی در این خصوص در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری گفت: هم اکنون شاهد ثبات وضعیت اقلام اساسی در بازار هستیم و هیچگونه کمبودی در زمینه تامین قند، شکر، روغن و برنج وجود ندارد.

وی با اشاره به تامین و توزیع برنج در استان یادآور شد: برنج هندی به میزان هزار تن تامین و در حال توزیع می باشد به طوریکه هم اکنون برنج به میزان مورد نیاز هر خانوار در فروشگاههای بزرگ موجود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: برنج تایلندی نیز به میزان ۶ تن به قیمت ۱۱ هزار تومان تامین و در بین اقشار کم درآمد و جامعه هدف توزیع شد.

ففغوری با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۴۰ تن شکر نیز تاکنون در سطح استان توزیع شده است، افزود: ۴۰ تن گوشت منجمد تامین و توزیع شده است که درخواست شده حداقل ۲۰۰ تن نیز به استان تخصیص یابد.

وی در ادامه از تولید قند بیش از ۳ برابر نیاز استان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون ۳ هزار تن قند از طریق اتحادیه خوارو بارفروشان و فروشگاههای بزرگ عرضه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص وضعیت روغن در بازار گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۴۰۰ تن روغن از طریق شرکتهای پخش، اتحادیه خوارو بارفروشان و فروشگاههای بزرگ به بازار تزریق شده است که ۲۸۸ تن از این میزان از شرکت روغن نباتی جهان تامین شده است

کد خبر 5224781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha