۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴

استاندار گیلان تأکید کرد؛

ضرورت تولید محتوا با موضوع سیره امام خمینی و نشر در فضای مجازی

ضرورت تولید محتوا با موضوع سیره امام خمینی و نشر در فضای مجازی

رشت- استاندار گیلان با تأکید بر اینکه استمرار راه و پاسداری از میراث امام راحل و وفاداری به آرمان ها وظیفه ملی است، گفت: تولید محتوا با موضوع سیره امام خمینی و نشر در فضای مجازی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به جایگاه امام راحل در میان ملت ایران، اظهار کرد: با وجود گذشت سه دهه از ارتحال امام راحل زمان هرگز نتوانست از محبوبیت این شخصیت بزرگ در میان ملت کم کند.

وی با بیان اینکه مکتب امام خمینی (ره) چراغ هدایت نسل‌های مختلف است، افزود: راه امام راحل بر اتکا به ارزش‌ها که از مبانی اصلی انقلاب بوده استوار است،

استاندار گیلان در ادامه به هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام، گفت: امروز با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه همین هدایت‌های رهبری در میان ملت‌های جهان دارای عزت و قدرت است.

وی با بیان اینکه یکی از تأکید امام راحل، پرهیز از چنددستگی و تفرقه، حفظ انسجام و وحدت و همچنین تقویت وفاق ملی بود، اضافه کرد: وجود این مؤلفه‌ها سبب می‌شود تا دشمن نتواند به صفوف ملت نفوذ کند.

استاندار گیلان در ادامه راه امام خمینی را تلاش برای اهتزاز پرچم وحدت ملی و برادری در سایه خودباوری و اعتلای اندیشه‌های والا دانست و گفت: استقلال و آزادی از ارکان جمهوری اسلامی به واسطه همین موضوع معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه امام راحل همیشه بر بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی تأکید داشتند، افزود: نباید اجازه دهیم با تخریب، انسجام ملی خدشه دار شده و دشمن از این فرصت استفاده کند.

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

زارع با تأکید بر افزایش امید به آینده در جامعه با توجه به شرایط جامعه، تصریح کرد: از اوایل شکل گیری نهضت اسلامی و خیزش علیه استبداد سلطنتی و استعمار اجنبی، امام راحل به پیروزی نهضت، امید داشت و پیوسته، روشنایی را در دوران سیاه و خفقان پهلوی نشان می‌داد.

وی شکل‌گیری انقلاب اسلامی به عنوان میراث بزرگ امام خمینی (ره) برای ملت ایران و نیز جهان اسلام را با هدف استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و دین باوری با اتکا به مردم دانست و گفت: مردم باوری و اعتماد به آنها، نقطه کانونی اندیشه‌های امام است و بر این مبنا بود که همگان را در مسیر انقلاب، جذب کرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است، ادامه داد: با پیروزی انقلاب، سرنوشت مردم ایران تغییر کرد و روحیه خودباوری و اعتماد به توان داخلی افزایش یافت.

وی همچنین با بیان اینکه استمرار راه و پاسداری از میراث امام خمینی و وفاداری به آرمان‌های ایشان یک وظیفه ملی است، افزود: باید از جمهوری اسلامی که نظامی برآمده از رأی و خواست مردم بوده و از پشتوانه سرمایه عظیم و ارزشمند اجتماعی برخوردار است؛ حراست و بستر حضور فعالانه مردم به ویژه جوانان را در انتخابات فراهم کنیم.

زارع با اشاره به عملکرد مطلوب استان گیلان در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایام شیوع کرونا، گفت: باید تلاش شود ضمن برگزاری برنامه‌های شایسته و در شأن امام خمینی، شاهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشیم.

وی بر ضرورت تولید محتواهای متناسب با سیره عملی امام (ره) و انتشار گسترده در فضای مجازی تأکید و تصریح کرد: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی با برگزاری وبینارهای علمی و جشنواره‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی و نیز شهرداری‌ها در تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری مناسب این ایام، استفاده بهینه شود.

کد خبر 5225402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha