۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴

جدیدترین ظروف بسته بندی خرما را بشناسید

جدیدترین ظروف بسته بندی خرما را بشناسید

حفاظت از محصولات غذایی با تاریخ مصرف محدود جزو مواردی است که در فروش نقش زیادی را ایفا می‌کند. تأثیر بسته ‌بندی مناسب زمانی مشخص می‌شود که مشتری برای اولین‌بار محصول شما را مشاهده می‌کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هر چه ظرف شما شکیل‌تر و زیباتر باشد محصول شما پرفروش‌تر خواهد بود. خرما هم از این قاعده مستثنی نیست و با استفاده از ظروف بسته بندی خرما می‌توانید میزان فروش خود را افزایش دهید.

بسته بندی خرما

خرما جزو محصولات زراعی قدیمی است که در مناطق گرمسیر مانند عربستان، مصر، عراق، ایران و … کشت می‌شود. خرما از دو بخش گوشته و هسته تشکیل شده و از هر دو بخش آن محصولات زیادی تولید می‌شود. به‌عنوان مثال از بخش گوشتی خرما هنگام خوردن چای و قهوه و در پخت و پز استفاده می‌شود. پودر هسته خرما در تولید دمنوش های گیاهی، تهیه روغن، تولید قهوه و… هم کاربرد دارد. در دنیا بیش از ۲۰۰ مدل خرماهای خوشمزه و پرخاصیت کشت می‌شود که در ایران فقط ۱۰ تا ۲۰ نوع آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از خرماهای محبوب در بین ایرانی‌ها می‌توان از خرمای پیارم، مضاقتی، زاهدی، شاهانی و... نام برد. برای بسته بندی خرما در داخل ایران از باکس‌های مقوایی استفاده می‌شود. مقاومت این ایده از بسته بندی خرما در برابر آب و ضربه بسیار کم است و برای ارسال‌های طولانی و صادرات مناسب نیست. حالا شاید بپرسید که ظروف بندی خرما صادراتی چه ویژگی‌هایی دارند؟ در جواب باید گفت که دو ویژگی و استاندارد اصلی برای بسته بندی خرما وجود دارد. نگهداری از خرما باید در برابر رطوبت مقاوم باشند تا در صادرات مشکلی به وجود نیایید. واضح و مبرهن است که بسته بندی خرما باید مقاومت خوبی داشته باشد تا خرما تغییر شکل ندهد.

انواع ظروف بسته بندی خرما

در ادامه می‌خواهیم نکات مربوط به خرید ظروف بسته بندی خرما را در اختیار شما قرار دهیم و امیدواریم با نکاتی که به شما انتقال می‌دهیم بتوانید ظرف مخصوص خرما را به درستی انتخاب کنید.

۱. ظروف کریستالی بسته بندی خرما

وضوح محصول شما در ظرف خرما نقش اساسی ای دارد و برای خریدار مهم است که خرما را به طور کامل ببیند؛ پس باید از ظرف بسته بندی خرما شفاف و درخشان استفاده کرد. ظروف کریستالی بسته بندی خرما می‌توانند گزینه خوبی برای بسته بندی خرما به صورت شفاف باشند. قوطی پلی کریستالی علاوه بر شفاف بودن از استحکام خوبی برخوردار هستند و می‌توانند در برابر سقوط‌های احتمالی مقاومت کنند. ظروف کریستالی به سبب جنس مواد اولیه و روش ساخت بسیار سبک تولید می‌شوند و برای بسته بندی های صادراتی و ارسال‌های طولانی می‌توانند استفاده شوند. نوبت به بررسی قیمت ظروف کریستالی رسیده است. قوطی ‌های کریستالی از قیمت خوبی برخوردار هستند و برای شما سود مناسبی را به همراه می‌آورند.

ظروف کریستالی بسته بندی خرما

۲. ظروف فلزی بسته بندی خرما

مقاومت در عین زیبایی، جمله‌ای مناسب که می‌توان برای این ایده بسته بندی خرما به کار برد. ظرف‌های فلزی جزو ظروف نگهداری مواد غذایی هستند که از دوران قدیم استفاده می‌شوند. قوطی‌های فلزی در بسته‌بندی سوهان، کوکی و انواع شیرینی به کار می‌روند. ظروف فلزی بسته بندی خرما از ورق قلع تولید می‌شوند. با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته میزان مقاومت ورق قلع از سایر نوع ورق‌های آهن مقاوم‌تر است و البته قیمت مناسب‌تری هم دارد.

سوال: چه کار کنیم بسته بندی فلزی جذاب‌تری داشته باشیم؟ طراحی ظروف فلزی بسته بندی خرما بسیار متنوع و گسترده است. چاپ لوگو اختصاصی بر روی ظروف بسته بندی خرما می‌تواند روش مطمئنی برای ارائه و تبلیغ برند شما محسوب می‌شود. بنابراین پیشنهاد بر این است که اگر می‌خواهید بسته بندی اختصاصی و صادراتی خود را داشته باشید از قوطی فلزی استفاده کنید.

ظروف فلزی بسته بندی خرما


۳. ظروف پلاستیکی بسته بندی خرما

ظروف پلاستیکی از شفافیت خوبی برخوردار هستند و بازتاب نور در این ایده بسته بندی خرما را جذاب می‌کند. تولید ظروف پلاستیکی در ایران همه گیر و بسیار آسان شده است و شرکت‌ها با هزینه کم و استفاده از قالب‌های تزریق بی کیفیت استانداردهای تولید ظروف بسته بندی خرما را رعایت نمی‌کنند. ظروف پلاستیکی در صورت تابش مستقیم نور خورشید تغییر رنگ می‌دهند و زرد رنگ می‌شوند. در صورتی که ظروف کریستالی بسته بندی خرما ماندگاری بهتری دارند و البته مقاومت بیشتری هم دارند.

۴. پاکت بسته بندی خرما

با توجه به مطالبی که در ابتدا گفته شد از پودر خرما در زمینه‌های زیادی استفاده می‌شود و جزو مواد غذایی با ارزش غذایی بالا به حساب می‌آید. بسته بندی پودر هسته خرما در حجم‌های بالا صورت می‌گیرد و باید غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت باشد تا در زمان کوتاه فاسد نشود. پاکت‌های بسته بندی خرما در سه گروه کلی تقسیم بندی می‌شوند. پاکت‌های کرافت، پاکت

جمع بندی و پیشنهاد

ظروف بسته بندی خرما از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نقش ظروف خرما در هنگام حمل و نقل آن بیشتر به چشم می‌آید. انتخاب بسته بندی مناسب خرما هم نیاز به تجربه و مشاوره تخصصی دارد که شرکت صدف پک با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان در فروش انواع ظروف بسته بندی خرما در ایران و جهان به شما کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این تولیدکننده ظروف بسته بندی خرما به وبسایت شرکت صدف پک مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5225464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha