۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴

حضور ۳ شهردار اخیر اصفهان در برنامه تلویزیونی«تفاوط»

حضور ۳ شهردار اخیر اصفهان در برنامه تلویزیونی«تفاوط»

اصفهان – تهیه کننده برنامه تلویزیونی «تفاوط» گفت: سه شهردار اخیر اصفهان برای گفت و گو در خصوص عملکردشان به این برنامه تلویزیونی دعوت شدند و تاکنون شهردار فعلی این دعوت را پذیرفته است.

مهدی سموعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند برنامه «تفاوط» که شامگاه جمعه از مرکز سیمای اصفهان پخش می‌شود، اظهار داشت: این برنامه طی ۶ هفته گذشته سعی داشته به موضوعات روز کشور و استان اصفهان بپردازد.

وی افزود: تاکنون دراین برنامه به موضوعاتی همچون نظام آموزش و پرورش، هویت معماری، سیاست خارجه و … پرداخته شده است.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «تفاوط» با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن در آستانه ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در برنامه گذشته و برنامه این هفته ارزیابی عملکرد سه دوره مدیریت شهری را در دستور کار داریم، اضافه کرد: هفته گذشته با دعوت از چهره‌های سیاسی از جریانات مختلف این روند را مورد بررسی قرار دادیم و بازتاب‌های خوبی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در هفته جاری نیز دعوت از سه شهردار اخیر اصفهان را در دستور کار داریم، ابراز داشت: دعوت از هر سه شهردار انجام شده که در این بین قدرت الله نوروزی برای حضور در برنامه اعلام آمادگی کرده و این در حالی است که آقایان مرتضی سقائیان نژاد و مهدی جمالی نژاد به بهانه‌های مختلف همچنان آمادگی خود را اعلام نکرده‌اند.

سموعی ادامه داد: باید توجه داشت که در این برنامه اصل گفت‌وگو، شفاف سازی مدیریت شهری و ارزیابی عملکرد شهرداران را در دستور کار داریم.

گفتنی است شهردار اصفهان در پاسخ به دعوت برنامه «تفاوط» توئیتی را منتشر کرده که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

«در برنامه تفاوت شبکه اصفهان پیشنهاد شد شهردار اصفهان با برخی شهرداران پیشین درباره نحوه عملکرد مدیریت شهری آنچه اصفهان هست و آنچه بر اصفهان گذشته است مناظره کند. در این خصوص آمادگی کامل دارم و خوشحال می‌شوم پاسخگوی این رسانه و شهروندان باشم».

انتظار می‌رود دو شهردار دیگر اصفهان نیز برای حضور در این برنامه اقدام کنند تا شهروندان بتوانند به درستی امروز و دیروز شهر را به قضاوت بنشینند.

کد خبر 5225722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha