۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین:

هم‌سطح ایران نیستیم ولی باید برنده شویم/ طارمی بازیکن کلیدی است

هم‌سطح ایران نیستیم ولی باید برنده شویم/ طارمی بازیکن کلیدی است

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین با تمجید از قدرت تیم ایران در قاره آسیا، گفت: هم سطح ایران نیستیم ولی باید در بازی فردا برنده شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب بازی‌های برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۱ فردا دوشنبه به مصاف بحرین می‌رود.

«هلیو سوزا» سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و بحرین که امروز در شهر منامه برگزار شد، پاسخگوی سوالات رسانه‌ها بود.

سوزا گفت: فردا بازی بزرگی با تیم ملی فوتبال ایران داریم. تیم ایران چندین دوره قهرمان آسیا شده و تیم قدرتمند آسیا و اول قاره محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این تیم از بازیکنان بزرگ و با کیفیتی بهره می‌برد. مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که مهره مهم و کلیدی تیم ایران محسوب می‌شود. او تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته و بارها گلزنی کرده است.

هم‌سطح ایران نیستیم ولی باید برنده شویم/ طارمی بازیکن کلیدی است
سوزا (نفر دوم از سمت راست) در نشست خبری امروز

سرمربی بحرین با بیان اینکه طارمی مهاجم خوبی برای ایران محسوب می‌شود تاکید کرد: تیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ما مطمئناً هم‌سطح تیم ایران و ژاپن نیستم اما برای اینکه خود را به سطح بالای قاره آسیا برسانیم باید خودمان را در این مسابقه نشان دهیم و برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

سوزا افزود: در واقع ایران از بازیکنانی که در سرتاسر دنیا بازی می‌کنند، بهره می‌برد. نماینده‌ای دارد که در لیگ قهرمانان اروپا با تیمش قهرمان شده، یا بازیکنی که به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ روسیه انتخاب شده است. در داخل ایران نیز از بازیکنانی بهره می‌برد که تجربه بازی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را دارند اما ما تیم یک سال و نیم گذشته نیستیم و خودمان را برای این چالش بزرگ آماده کرده‌ایم.

سرمربی بحرین در پایان گفت: با اینکه تیم اول گروه هستیم اما یک بازی بیشتر داریم و این دلیل نمی‌شود که تیم‌ها را دست کم بگیریم.

کد خبر 5228552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      30 5
      تیم ملی بحرین در رده بندی فیفا در رتبه 97 قرار دارد این تیم هرچقدر هم اماده باشد در قد و قواره ایران نیست . این ما هستیم که از این تیم برای خودمان یک غول ساختیم.با تمام قدرت و تمرکز بالا در مقابل این تیم حاضر شویم اجازه عرضه اندام به او ندهیم و شکست سختی را به او تحمیل کنیم.
      • Arian IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
        0 0
        جالب اینه که تیم های بحرین و عراق از ما عصبی تر هستن،من میگم بیاییم با روی اعصاب رفتن اونها تمرکز رو اینبار ما از اونا بگیریم.کافیه یه گل بزنیم بعد راحت میشه با روی اعصاب رفتن گل های بعدی رو هم زد
    • آصف IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      37 4
      انشالله میبریم و از گروه صعود میکنیم
    • استقلال US ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      21 14
      فهمیده فکرش پیش قرشی است وتوان بازی نداره دوست داره فیکس باشه بجای ایشان وسردار بایدقایدی با انگیزه وترابی شش دانگ بازی کنن انها دربازی قبلی جمعا دوکیلومتر تحرک نداشتند
    • منم دارم میگم IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      10 10
      البته که هم سطح ایران نیستند از تیمی که کشورش یک چهارم کوچک ترین استان کشورمون نیست چه توقعی میتونیم داشته باشیم. . با اقتدار میبریم💪💪
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      14 0
      اینکه خودتون اعتراف میکنیدهم سطح ایران نیستیدخوبه. ولی بحرین یک نامردی درحق ایران کرده که اونم دو بار بازی در زمین حریف هست. درضمن تیم ملی بحرین فقط به دنبال جنجال افرینی هست که بچه ها باید دوری بکنندازاین دست حرکات
    • نادر آبادانی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      18 0
      نباید فریب این حرفها را خورد بحرین تیم زیرکی است و این مربی هم مثل تیمش
    • US ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      9 2
      سرمربی تیم بحرین به این باور رسیده که ایران قدرت اول اسیاست باید بازیکنان تیم ملی ارزشهای خودشان را دربازی نشان دهند..تا اینده فوتبال ملی لطمه نبیند ..به امید صعود
      • DE ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
        4 1
        تیم اول آسیا ژاپن هستش یادت رفت سه تا خوردی از سامورایی ها !!!
      • Arian IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
        0 0
        ساده نباش،با اینجور مصاحبه ها که پشتش استراتژی هست میخوان انگیزه رو از ایران بگیرن،چون کوچک شمردن حریف باعث میشه غافلگیر بشیم و همچنین باعث از بین رفتن حس جنگجویی و پیروزی میشه،وگرنه خود سرمربی میدونه که تو تمامی تقابل ها به لحاظ برد و باخت با ایران همپا هستن و اینکه تو بحرین ایران تاحالا پیروز نشده
    • عباس IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      7 10
      ب نظرمن در بازی ایران وبحرین باید بازیکنان داخل لیگ خودمون بازی کنن چند سال باید صبر کنیم تا از گروه خودمون بریم بالا
    • ابراهیم IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 0
      برای یک تیم احساسی مثل ایران بزرگی و کوچکی تیم مقابل در اولویت اول نیست. عامل مهم اینه که در چه وضعیت هیجانی و روحی قرار داشته باشه..
    • سامان IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 0
      اگر دقت کرده باشید بحرین فقط با جنگ روانی تونسته تیم ایران رو ببره، و توی بازی امشب هم 100٪ از همین شیوه استفاده میکنند، بچه ها باید هوشیار باشند که اسیر جنگ روانی بحرین نشن، در این صورت برنده از زمین میایم بیرون انشاالله
    • 😁😁😁 IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      بحرین هیچی نداره تمام
    • Arian IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      از استراتژی هایی رایج بین مربیان پرتغالی اینه که تو مصاحبه هاشون با تعریف و تمجید از تیم مقابل و اینکه حریف از ما قدرتمندتره سعی میکنن احساسات تیم حریف رو تحریک نکنن،چون اینکار باعث بالا رفتن انگیزه ی تیم مقابل برای برد و افزایش روحیه جنگجوییشون میشه،کیروش هم تو مصاحبه هاش از این روش بهره میبرد.