۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۲

رئیس ستاد انتخابات رئیسی:

ظرفیت رسانه و جوانان برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود

ظرفیت رسانه و جوانان برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود

رشت- رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی با اشاره به حساسیت انتخابات امسال، گفت: باید از ظرفیت های رسانه و جوانان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دوستار صبح سه شنبه در نشست مشترک با مسئولان کمیته‌های رسانه و جوانان شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان در مهدیه رشت اظهار کرد: انتخابات امسال، انتخاباتی مهم، حساس و پیچیده است.

رئیس ستاد انتخابات رئیسی در گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان و رسانه برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده کرد، گفت: اعتماد عمومی بالاترین سرمایه یک نظام است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد رئیسی مشخص و زمینه افزایش اعتماد عمومی را فراهم کرده است، افزود: طی هشت سال گذشته متأسفانه با عملکرد ضعیف مسئولان نه تنها زندگی مردم را سخت، بلکه زمینه کاهش اعتماد عمومی را نیز ایجاد شده است.

دوستار آرای مردم را پشتوانه‌ای محکم برای دولت بعد دانست و ادامه داد: امروز شرایط کشور در سطح بین‌الملل شرایطی حساس است و روی کارآمدن رئیس جمهوری توانمند مانند می‌تواند نوید بخش امیدآفرینی بوده و زمینه رفع مشکلات کشور در داخل و بین‌الملل را فراهم کند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: ملت ایران در شرایط مختلف همواره از نظام دفاع کردند و امیدواریم تا این پشتوانه در انتخابات پیش‌رو نیز وجود داشته باشد.

وی همچنین به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: آینده کشور باید در اختیار جوانان قرار بگیرد تا آنها با بهره‌گیری از تجربه پیشکسوتان، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را در پیش بگیرند.

کد خبر 5229725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha