۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۴۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

اعتراض هیأت نظارت بهارستان به تائید صلاحیت مسئله دارها

اعتراض هیأت نظارت بهارستان به تائید صلاحیت مسئله دارها

بهارستان- رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی بهارستان ضمن اعتراض به تائید صلاحیت مسئله دارها در این شهرستان گفت: در صورت تداوم تائید صلاحیت‌ها استعفا خواهیم داد.

حجت الاسلام علی مصائبی در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز نگرانی از تائید صلاحیت برخی افراد مسئله دار گفت: تائید صلاحیت کیلویی افراد مسئله دار در حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان برای ما و مردم قابل پذیرش نیست.

مصائبی افزود: همه پشت پرده‌ها را خبر داریم که چگونه این افراد تائید صلاحیت شدند که در صورت تداوم در افکار عمومی دست به افشاگری خواهیم زد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه افرادی بودند که با حجم سنگینی از مستندات قانونی تائید و بالعکس افرادی که مسئله‌ی چندانی نداشت رد صلاحیت شده است و زمان رسیدگی بررسی وضعیت تائید صلاحیت شده‌ها ۱۵ خرداد طبق قانون به اتمام رسیده و حتی از سوی هیأت مرکزی نیز اطلاع رسانی شده و اگر کسی در خارج از وقت قانونی تائید شود خلاف قانون بوده و علامت تعجب دارد که چگونه تائید شده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی بهارستان بیان داشت: این موضوع تحت هیچ شرایطی برای ما قابل پذیرش نیست که طی تماسی با نوروزی عضو هیأت نظارت استان خواستیم که به این موضوع ورود پیدا کند که در صورت بی توجهی اعضای هیأت نظارت شهرستان دست به استعفای دست جمعی خواهد زد.

کد خبر 5230446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha