۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰

رئیس دادگستری شادگان تأکید کرد؛

فعالیت انتخاباتی در فضای مجازی شادگان رصد می‌شود

فعالیت انتخاباتی در فضای مجازی شادگان رصد می‌شود

شادگان- رئیس دادگستری شادگان به رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال به علت بیماری کرونا بار بیشتر تبلیغات انتخاباتی بر دوش فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کیان پور اتابکی ظهر امروز جمعه در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان شادگان،، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی اولویت‌های انتخاباتی مهم بوده و حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح از مهم‌ترین اولویت‌های انتخابات هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط انتخابات امسال که اکثریت تبلیغات در فضای مجازی است باید از این فضا استفاده صحیح و مثبت شده تا انتخابات سالم و پرشوری داشته باشیم.

رئیس دادگستری شادگان به افرادی که در فضای مجازی از خطوط قرمز نظام عبور می‌کنند، هشدار داد و تصریح کرد: دادگستری رفتار تمامی افراد را در فضای مجازی رصد کرده و با متخلفان برخورد می‌کند و در این زمینه هیچ‌گونه اغماضی نخواهد داشت.

کیان پور اتابکی گفت: دادگستری شهرستان شادگان اقدامات تفرقه‌انگیز افراد را در فضای مجازی رصد کرده و کسانی را که در فضای مجازی به نامزدها افترا می‌زنند، به صورت جدی مورد پیگرد قضائی قرار خواهد داد.

کد خبر 5232055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha