۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۸

به همت تبلیغات اسلامی؛

همایش بانوان رای اولی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

همایش بانوان رای اولی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج- همایش بانوان رای اولی کهگیلویه و بویراحمد توسط تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عصر شنبه در این همایش گفت: رأی دادن به معنای قدرت بخشیدن به نظام، ایران و اسلام بوده و رأی ندادن کمک به دشمن است.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: یکی از راه‌های حفاظت و حراست از انقلاب شرکت در انتخابات و رأی دادن است.

وی با بیان اینکه برخی از مردم، ممکن است از بی عدالتی نگرانی و گلایه داشته باشند، گفت: ما باید بدانیم یک روز در میدان جنگ علیه دشمن از خود دفاع می‌کردیم و امروز نیز باید در پای صندوق رأی تغییر و تحول ایجاد کنیم.

حسینی افزود: مشکلی از کشور با بی‌خیالی رفع نمی‌شود، بلکه به مشکلات کشور می‌افزاید.

وی تصریح کرد: رأی اولی‌ها بدانند که رأی دادن آنها یک توفیق است همانطور که بسیجی‌ها در جنگ هشت ساله علیه دشمن جنگیدند و از خاک وطن دفاع کردند رأی اولی‌ها نیز باید با حضور در پای صندوق، مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان بزنند.

حسینی افزود: خداوند موجودات بسیاری آفریده اما انسان ارزش دیگری دارد و به همین خاطر نعمت‌ها در اختیار انسان قرار گرفته و تا زمانی محترم شمرده می‌شود که در مسیر ارزش‌های الهی و انسانی قدم بر دارد در غیر این صورت ارزشی نزد خداوند نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه خداوند برای بندگان خود، در طول تاریخ زندگی بشر انبیا و اولیا را فرستاده است، اظهار داشت: خداوند هیچ انسانی را خلق نکرده مگر اینکه دستورات زندگی را به او آموخته باشد و راه رستگاری را به انسان آموخته است و پیامبران بسیاری آمدند تا بشریت را هدایت کنند و به انسان معرفت الله را بیاموزند.

حسینی یادآور شد: وقتی امام راحل دید که حکومت پهلوی درهای جهنم را به روی مردم باز کرده و درهای بهشت را بسته، قیام کردند زیرا حکومت پهلوی جنگ با دین را شروع کرده بود و ذلت و خواری در کشور حکمفرما شده بود و شاه مملکت حق جابجایی یک وزیر را در کشور خودش نداشت چه خفت و خواری بالاتر از اینکه شاه یک مملکت حق جابجایی یک وزیر را نداشته باشد.

وی افزود: بعد از انقلاب نیز، استکبار، توطئه‌های زیادی علیه این کشور روا داشتند اما در همه این توطئه‌ها دشمنان شکست خوردند و این پیروزی‌ها به برکت حضور مردم در صحنه بوده و تا هنگامی که مردم در صحنه، حضور داشته باشند شکست نخواهند خورد.

کد خبر 5233050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha