۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

شیوه‌نامه بهداشتی رای‌گیری در استان سمنان صادر شد

شیوه‌نامه بهداشتی رای‌گیری در استان سمنان صادر شد

سمنان- دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه شیوه نامه بهداشتی نحوه رای گیری در استان صادر شده است، گفت: دفترچه شیوه نامه راهنمای برگزاری انتخابات تهیه شده است.

سید عباس دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین تحولات انتخاباتی در سطح استان سمنان با بیان اینکه شیوه نامه بهداشتی برگزاری رأی‌گیری در استان سمنان صادر شده است، ابراز کرد: این شیوه نام‌ها همراه با پروتکل‌های بهداشتی و الزامات برای شعب ارسال شده است.

وی با بیان اینکه شیوه نامه بهداشتی برگزاری رأی‌گیری در استان سمنان صادر شده است، ابراز کرد: مسئولان شعب موظف به اجرای ریز به ریز موارد مندرج در این دستورالعمل هستند همچنین سومین مرحله مانور مشترک با شورای نگهبان نیز در روزهای گذشته انجام و خوشبختانه شرایط برای برگزاری انتخابات آماده است.

تمهیدات پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به برخی مفاد این دستورالعمل بیان کرد: ملزومات برای رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی در خصوص کرونا و برگزاری حدالامکان رأی‌گیری در فضای باز پیش بینی شده است.

دانایی با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رأی از ۷۸۷ شعبه به ۷۸۹ شعبه افزایش پیدا کرد تا مردم استان سمنان بتوانند در زمان‌ها بهتری بدون ازدحام رأی بدهند، ابراز داشت: برنامه‌های آموزشی در رابطه با نیروهای جدید و کل نیروهای داخل شبکه دفتر نظارت شورای نگهبان در سطح کشور، از هفته قبل آغاز شده و خوشبختانه توجیهات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: مردم همچنین با کمک اپلیکیشن انتخابات ایران، مردم می‌توانند در روز اخذ رأی نزدیک‌ترین و خلوت ترین شعبه اخذ رأی را رهگیری کنند تا شاهد حضور بهتر مردم و عدم تجمع در صندوق‌های رأی‌گیری باشیم.

کد خبر 5234185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha