۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷

القاصی:

کُندی‌های آغاز رأی‌گیری برطرف شده است

کُندی‌های آغاز رأی‌گیری برطرف شده است

دادستان تهران گفت: هنگام آغاز رأی گیری یک مقدار کُندی سیستم‌ها گزارش شده بود که آن نیز برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی مهر دادستان تهران، امروز(جمعه) پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران در خصوص مشارکت مردم و نظارت دادستانی بر روند انتخابات، گفت: لازم به ذکر است که از تمام هموطنان به خاطر حضور پرشور پای صندوق‌های رای که نشان از تجلی اراده مردم و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد، تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: مردم،آگاه نسبت به مسایل داخل و خارج هستند از این رو از همان ساعات ابتدایی آغاز رای گیری، با آمادگی کامل در حوزه‌های انتخابیه حاضر شدند.

دادستان تهران با بیان اینکه تمامی تمهیدات اجرایی و نظارتی و امنیتی در شعب اخذ رای برقرار است و هماهنگی لازم انجام شده است، تاکید کرد: انتظار داریم شهروندان در ساعات ابتدایی روز رای خود را به صندوق‌های رای بیندازند تا ساعت پایانی شب با ازدحام مواجه نشویم.

القاصی مهر  درباره کُندی روند اخذ رای در برخی از شعب،  گفت: افرادی را برای بررسی مشکل فنی به حوزه‌های مدنظر اعزام کردیم و تذکرات لازم را داده ایم.

وی بیان کرد: وضعیت در سطح کل حوزه‌ها را بررسی می‌کنیم تا رای گیری در کمال امنیت و آرامش برگزار شود و مشکلی در روند اخذ رای ایجاد نشود.

دادستان تهران با بیان اینکه در ستاد امنیت ستاد انتخابات، وزارت کشور و استانداری تهران نیز هماهنگی لازم با حضور کامل تمام اعضا برقرار شده است، افزود: اخبار حوزه‌ها لحظه به لحظه رصد می‌شود و هرگونه ناهماهنگی از نظر فنی و امنیتی که در روند انتخابات تاثیرگذار باشد، بلافاصله مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

القاصی مهر گفت: کُندی سیستم که در ساعات اولیه گزارش شده نیز رفع شده است.

کد خبر 5237809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha