۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۵

فرماندار جویبار:

۱۰۵ شعبه آرای مردم جویبار را جمع آوری می کنند

 ۱۰۵ شعبه آرای مردم جویبار را جمع آوری می کنند

جویبار- فرماندار جویبار شمار صندوق های اخذ رای در شهرستان را ۱۰۵ شعبه بیان کرد و گفت: انتخابات به خوبی در شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اسد پیش ازظهر جمعه با حضور در پای صندوق‌های رأی در گفتگو با خبرنگاران حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را پشتوانه قوی برای نظام و حکومت بیان کرد و با اعلام اینکه تمام دنیا امروز در حال رصد کردن انتخابات کشور هستند، گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند یک رأی هم بسیار مهم است، قطعاً شرکت ما در انتخابات نیز بر سرنوشت آتی کشور تأثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه موضوعات بهداشتی در شعبات اخذ رأی لحاظ شده است، اظهار داشت: مردم هم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری ها را رعایت کنند. وی بیان کرد: ۱۰۵ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در بخش گیلخواران، مرکزی، شهر کوهی خیل و جویباردر ساعات اولیه اخذ رأی کار خود راآغاز و خوشبختانه تا کنون استقبال مردم جویبار بسیار خوب بوده است.

همچنین معاون فرماندار جویبار با بیان اینکه قدرت نظامی و اقتصادی در مقابله با دشمنان پاسخگو نخواهد بود، گفت: حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف، بالاترین قدرت برای ایران اسلامی است.

زینب خدابنده با اعلام اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات باید با بصیرت کامل باشد، افزود: رأی دادن هر فرد تضمین کننده امنیت انقلاب اسلامی ایران است و امروز از همه همشهریان و خانواده معظم شهدا می‌خواهم با حضور پرصلابت خود در پای صندوق‌های اخذ رأی فرصت را از شبکه‌های معاند و دشمنان کشور که بخ دنبال تضعیف پایه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند را بگیرند و به همه ثابت کنند که همیشه و همه جا پایبند به حفظ خون شهدا هستیم.

کد خبر 5238037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha