۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۵۸

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

میزان مشارکت مردم استان مرکزی از ۴۶ درصد عبور کرد

میزان مشارکت مردم استان مرکزی از ۴۶ درصد عبور کرد

اراک- رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: طبق آخرین آمار، میزان مشارکت مردم استان مرکزی در انتخابات ۱۴۰۰ از ۴۶ درصد عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمدید یا پایان ساعت رأی گیری در حوزه انتخابات شوراهای روستایی استان مرکزی پس از ساعت ۲۲ بر عهده استانداران قرار گرفت.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی، شعب اخذ رأی انتخابات شوراهای اسلامی روستایی رأس ساعت ۲۳ بایستی بسته شوند اما رأی همه کسانی که در شعبه حضور دارند، توسط عوامل شعب اخذ خواهد شد.

اکرمی اضافه کرد: طبق آخرین آمار، میزان مشارکت در استان مرکزی در انتخابات ۱۴۰۰ از ۴۶ درصد عبور کرد و امیدواریم در یک ساعت باقی مانده نیز افراد در شعب حاضر شده و برگ زرین دیگری در تاریخ انتخابات کشور به ثبت برسانند.

برابر اعلام ستاد انتخابات استان کار رأی گیری در شهرهای استان مرکزی تا ساعت ۲۴ ادامه دارد و چنانچه پس از این ساعت افرادی در صف و شعبه باشند باید رأی گیری از این افراد انجام گیرد.

وی بیان کرد: فرآیند شمارش آرا در روستاها پس از اتمام ساعت قانونی اخذ رأی، براساس دستورالعمل‌های قانونی آغاز می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و محلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

کد خبر 5238665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha