۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹

فرماندار ایذه:

همه ظرفیت‌ها برای برگزاری کنکور سراسری در ایذه استفاده شود

همه ظرفیت‌ها برای برگزاری کنکور سراسری در ایذه استفاده شود

ایذه فرماندار شهرستان ایذه بر اهمیت کنکور سراسری تأکید کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری در این شهرستان استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نبوتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه آموزش و پرورش شهرستان ایذه که با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد، بیان کرد: کنکور یک رقابت علمی است و انتظار می‌رود در این رقابت علمی که سرنوشت فرزندان ما را مشخص می‌کند، مسئولان از دل و جان برای برگزاری کنکور در نهایت آرامش، امنیت و سلامت تلاش و جهادگرانه عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری کنکور است افزود: این دانش آموزان ۱۲ سال تلاش کردند و خانواده‌ها و معلمان نیز ساعت‌ها بلکه سال‌ها زحمت کشیدند که ثمره کارشان آن روز به بار بنشیند.

نبوتی با تأکید بر اینکه هیچ حوزه‌ای نباید مشکل سرمایشی داشته باشد یادآور شد: دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها مکلف هستند که از تمام ظرفیت و امکانات برای برگزاری کنکور سراسری استفاده کنند.

فرماندار شهرستان ایذه اضافه کرد: ادارات خدمات رسان نیز اقدامات لازم را برای ارائه خدمات در روز برگزاری آزمون انجام دهند.

وی ادامه داد: شهرستان ایذه در رقابت‌های کنکور جزو شهرستان‌های افتخارآمیز است و امید می‌رود که نتایج این زحمات امسال نیز باعث دستاوردهای علمی برای این شهرستان باشد و شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

نبوتی افزود: ناظرین بهداشت باید یک روز قبل از برگزاری آزمون از تمام حوزه‌ها بازدید کنند و بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز نظارت داشته باشند.

فرماندار شهرستان ایذه بیان کرد : اسامی دانش آموزان بر اساس تست PCR و فرم خود اظهاری مشکوک به کرونا از سازمان سنجش ارسال می‌شود که در همین راستا برای هر حوزه یک اتاق ایزوله در نظر گرفته شده است.

«حسین آقاملاپور» رئیس آموزش و پرورش شهرستان در این نشست نیز ایذه اظهار کرد: پنج هزار و ۲۱۱ داوطلب در این شهرستان که (سه هزار ۳۲۲ دختر و یک هزار و ۸۸۹ پسر) از روز ۹ تیرماه به مدت چهار روز در پنج گروه آموزشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، زبان‌های خارجی و هنر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه برای برگزاری کنکور سراسری تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده بهداشتی به طور دقیق اجرا خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به نگرانی و حساسیت‌هایی که امسال بر اساس شیوع بیماری کرونا وجود دارد این آزمون در ۶۱ حوزه برگزار می‌شود.

وی گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان به طور حتم شرایط مطلوب بهداشتی را برای همه داوطلبان فراهم خواهیم کرد.

کد خبر 5242275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha