۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳

معاون بنیاد مستضعفان خبر داد؛

همکاری کمیته امداد و بنیاد مستضعفان با محوریت توانمندسازی

همکاری کمیته امداد و بنیاد مستضعفان با محوریت توانمندسازی

ایلام-معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان از همکاری کمیته امداد و بنیاد مستضعفان با محوریت توانمندسازی خبر داد و گفت: ظرفیت های خوب استان ایلام می تواند باعث از بین رفتن محرومیت ها شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پیرعلی ظهر چهارشنبه در بازدید از طرح‌های مختلف شهرستان ملکشاهی به همراه مسئولان کمیته امداد استان، اظهار کرد: تحقق چنین مهمی نیازمند یک مدیریت مناسب، مدیران شایسته و شناخت فرصت‌ها برای به فعل رساندن این ظرفیت‌ها است.

وی گفت: مهم‌ترین مأموریت بنیاد توانمندسازی مردم بوده و پروژه‌های که داریم عمدتاً با محوریت توانمندسازی و محرومیت زدایی انجام می‌شوند.

معاون بنیاد مستضعفان اظهار کرد: با کمیته امداد در زمینه توانمندسازی بر اساس ظرفیت‌های که هست همکاری‌های بسیار خوبی داریم و گاهاً نیز در خدماتی که به محرومان ارائه می‌شود تقسیم کار کرده‌ایم.

پیرعلی اضافه کرد: در راستای توانمندسازی ایجاد شغل برای مردم از مهم‌ترین نیازهای بوده و بنیاد برنامه‌های متنوعی در این زمینه دارد.

وی گفت: یکی از ضرورت‌های دیگر استان در زمینه حمل و نقل جاده‌ای و ریلی بوده که در استان ایلام با ظرفیت‌های که وجود دارد خصوصاً موقعیت مرزی استان و فرصت عتبات عالیات توسعه این مهم می‌تواند باعث ایجاد شغل، گردشگری و درآمدزایی برای مردم می‌شود و بنیاد مستضعفان در استان ایلام در این زمینه برنامه‌هایی برای آینده دارد و مشارکت خواهد کرد.

معاون بنیاد مستضعفان اضافه کرد: مشارکت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از دیگر مأموریت‌های بنیاد بوده و در زمینه مشکل آب ملکشاهی نیز بنیاد سعی خواهد کرد در رفع این مشکل در ملکشاهی همکاری کند.

در ادامه سفر معاون بنیاد مستضعفان به شهرستان ملکشاهی پروژه مبلمان شهری و مسیر سلامت علوی در شهرستان ملکشاهی افتتاح شد.

این پروژه با اعتبار هفت میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی، دفتر مقام معظم رهبری و شهرداری ارکواز ملکشاهی به طول ۲ کیلومتر احداث شده است.

کد خبر 5242643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha