۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰

مدیر منابع انسانی آموزش و پرورش بوشهر خبر داد؛

۹۷۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهرجذب می‌شوند

 ۹۷۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهرجذب می‌شوند

بوشهر- مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب ۹۷۰ نفر در آموزش و پرورش این استان خبر داد و گفت: سهمیه دانشگاه فرهنگیان بوشهر ۴۰ درصد افزایش‌یافته است.

حمدالله اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال ۹۷۰ نفر به ۲ روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری جذب این اداره کل می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۵۴۵ نفر در قالب آزمون جدید که اطلاعیه ثبت‌نام آن به زودی از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر می‌شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۵ نفر به عنوان آموزگار ابتدایی، ۱۰ نفر آموزگار مدارس استثنایی، ۱۶۵ نفر دبیر، ۶۹ هنرآموز و استادکار و ۸۶ نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی امور تربیتی و مشاور استخدام می‌شوند.

اژدری در خصوص استخدام کارنامه سبزها بیان کرد: موضوع جذب افراد دارای کارنامه سبز در آزمون استخدامی سال ۹۹ منتفی است و همه داوطلبان باید در آزمون سال جاری ثبت‌نام کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین در کنکور سراسری سال جاری، ۴۲۵ سهمیه در دانشگاه فرهنگیان برای این اداره کل اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش‌یافته است.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند هم استانی را برای جذب و استخدام در آموزش و پرورش به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان دعوت می‌کنیم.

کد خبر 5242716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha