۷ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۲

فرماندار بهارستان:

کار رسیدگی به شکایات انتخاباتی در بهارستان به پایان رسید

کار رسیدگی به شکایات انتخاباتی در  بهارستان به پایان رسید

بهارستان- فرماندار بهارستان از به پایان رسیدن کار رسیدگی به شکایات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت بررسی نهایی صندوق آرا در بهارستان اظهار داشت: جلسات مشترک هیأت اجرایی و نظارت شهرستان با دستور کار بررسی شکایات انتخاباتی در زمان مقرر تشکیل شد.

تمهیدی گفت: در این جلسات، شکایاتی که مطابق قانون حاوی مدارک و مستندات بود مورد بررسی قرار گرفت و با اجماع نظر اعضا هیأت اجرایی و نظارت تعداد ۹ صندوق در شهرهای شهرستان مورد بازشماری قرار گرفت.

وی افزود: در جریان بازشماری صندوق‌ها که با حضور دادستان و نماینده ایشان انجام شد تغییرات مؤثری که منجر به تغییر سرنوشت انتخابات شود مشاهده نگردید، بنابراین در پایان مهلت قانونی مراتب صورتجلسه و به هیأت نظارت اعلام و کار رسیدگی به شکایات انتخاباتی در شهرستان بهارستان به پایان رسید.

فرماندار بهارستان ضمن تشکر ویژه از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضائی که در برقراری نظم، امنیت و آرامش در سطح منطقه تلاش‌های فراوانی داشتند عنوان داشت: از مشارکت و حضور حماسی مردم فهیم مؤمن و انقلابی شهرستان نیز در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و همه نامزدهای محترم و اعضا ستادها، طرفداران آنها و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی و نیروهای تدارکاتی که با زحمت‌های شبانه‌روزی و چند ماهه خود انتخاباتی سالم، قانونمند، با نشاط را در سطح تهران رقم زدند صمیمانه تشکر می‌کنم.

کد خبر 5246456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      2 6
      سلام ،بنا بر این چشمها بر خرید و فروش رای در شهرستان بهارستان بسته شد و راه را برای خرید و فروش رای در دوره های بعد هموار کرد خسته نباشید با این حساب بعد از این فقط افراد پولدار در شوراها رای می آوردند
    • محمد IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      1 0
      چشمتونو بستین جناب فرماندار مثل فرمانداران گذشته که حالا مجبور شدند هر 9 نفر اعضای شورا را دستگیر کنند.... نسیم شهر و همدانک غوغای رای فروشی بوووود