۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹

رییس دادگستری رباط کریم:

استثناسازی های دیروز زمینه ساز برخی تخلفات در رباط کریم شده است

استثناسازی های دیروز زمینه ساز برخی تخلفات در رباط کریم شده است

رباط کریم- رییس دادگستری رباط کریم خطاب به برخی مسئولین گفت: استثناسازی های دیروز زمینه ساز برخی تخلفات در رباط کریم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قویدل پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از افراد که دارای مقام و مسئولیت در رتبه‌های مختلف هستند، در ایام انتخابات و بعد از آن گلایه‌ها و نارضایتی‌هایی داشتند، این گلایه‌ها بنده را یاد این فرمایش پیامبر اکرم (ص) که «رطب خورده منع رطب چون کند؟»، می‌اندازد.

رئیس دادگستری رباط کریم گفت: آن روزی که ما به همه آقایان عرض کردیم، که استفاده از نیروهای شهرداری در خارج از شهرداری قانونا تخلف است و نیز استفاده از بودجه شهر و شهرداری برای مصارفی خارج از آن حوزه تخلف و جرم محسوب می‌شود، برنتافتند و خواستند، از این قضیه مستثنی باشند، باید پیش بینی امروز را می‌کردند.

وی اضافه کرد: «الناس علی دین ملوکهم»، زمانی که برخی از این آقایان در جایی که باید از قانون تمکین کنند، نمی‌کنند، امروز نباید داعیه دفاع از قانون را داشته و دلواپس تخلفات انتخاباتی باشند، چرا که روزی که باید مجری قانون باشند، خود را استثنا کردند بنابراین اگر قرار باشد قانون برای اُمرا و مسئولین استثنا باشد، قطعاً در عمل برای مردم عادی نیز استثنا می‌شود.

کد خبر 5248877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالعلی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      1 0
      سلام ایشان فقط خودشان را ازهمه چیز مبرا نشان میدهد شما وقتی که مجری قانون هستی کم کاری کردی وهر کس تخلف میکند وشما خودتان قانون را خوب اجرا نمکنید وباحکم دادن زندگی بعضی ها را نابود کردین وپروندها را خوب ودرست مطالعه نمکنید