۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

اجرای طرح کرامت باعث هویت بخشی به محلات خراسان شمالی می‌شود

اجرای طرح کرامت باعث هویت بخشی به محلات خراسان شمالی می‌شود

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح کرامت توسط سپاه در محله های کم برخوردار استان، گفت: اجرای این طرح باعث هویت بخشی به محلات و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران ظهر سه شنبه در نشست تبیین و تشریح طرح کرامت که با همکاری سپاه خراسان شمالی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: مجموعه تمام اقدامات دولت‌ها در راستای حفظ سرمایه‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌های این حوزه است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: توجه به موضوعات اجتماعی، سرمایه‌ها، انسجام و شکوفایی اجتماعی باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

وی عناصر مختلفی را در حل مسائل اجتماعی مهم دانست و تصریح کرد: خانواده، آموزش و پرورش، سازمان‌های حمایتی و تشکل‌های مردم نهاد نقش مهمی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل آن دارند.

برادران تضعیف نقش والدین در خانواده‌ها و کم رنگ شدن نقش گروه‌های مرجع را حلقه مفقوده در نظام اجتماعی عنوان و گفت: با پررنگ‌تر شدن این نقش‌ها در محلات هویت بخشی و کاهش دغدغه‌های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است طرح کرامت سپاه جوادالائمه با هدف خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و در راستای توانمندسازی اهالی و آگاهی رسانی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان در حال اجرا است.

کد خبر 5251964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha