۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۹:۳۸

نماینده فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند مطرح کرد؛

اشتغال جوانان بزرگترین دغدغه مجلس

اشتغال جوانان بزرگترین دغدغه مجلس

فیروز آباد - نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضراشتغال بزرگترین دغدغه مجلس است و نمایندگان به جد پیگیر این مسئله هستند.

محمدمهدی فروردین درحاشیه دیدار با مردم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: عمده مشکلات و مطالبات مردم شهرستان تسهیلات و اشتغال جوانان است که بزرگترین دغدغه مجلس است.

وی با اشاره به ملاقات‌های مردمی خود با مردم اظهار داشت: عمده مراجعات مردم فیروز آباد در میز خدمت مدیران اجرایی این شهرستان در زمینه‌های تسهیلات و اشتغال است.

فروردین با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مجلس ساماندهی اشتغال جوانان است، ابراز کرد: تمام سعی مان را می‌کنیم تا مشکلات و گرفتاری‌های مردم را در حد توان از راه قانونی حل کنیم.

اشتغال جوانان بزرگترین دغدغه مجلس

در مراسم میز خدمت شهرستان فیروزآباد، فرماندار این شهرستان نیز در سخنانی کوتاه بر لزوم تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی و همچنین ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: پیگیری مسائل مردم از مهمترین مزیت‌های استقرار میز خدمت است.

حسین آرگیو بیان کرد: میز خدمت با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان در روزهایی که وقت آن از پیش اطلاع رسانی خواهد شد با حضور مدیران دستگاه اجرایی در مصلای نماز جمعه فیروزاباد برپا می‌شود.

کد خبر 5254247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha