۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک:

خللی در دسترسی شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی تجریش وارد نشد

خللی در دسترسی شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی تجریش وارد نشد

شبکه حمل و نقل عمومی میدان تجریش با تبدیل پایانه به میدانگاه صالحیه (ع)، با توجه به مسیر حرکت اتوبوس‌ها در اطراف میدان تجریش جانمایی شده و خللی در دسترسی شهروندان به مسیرهای ترددی وارد نشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: پایانه تجریش که به نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود با اقدام شهردار منطقه یک جمع آوری و در حال تبدیل به میدانگاه صالحیه (ع) جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است و ایستگاه‌های اتوبوس مستقر در این میدان به اطراف میدان تجریش منتقل شده است.

او افزود: در حال حاضر همه خطوط در این میدان جانمایی شده‌اند و جهت استفاده از خط BRT نیز اتوبوسی به صورت رایگان مسافرین را از میدان تجریش به پایانه پارک وی منتقل می‌کند تا آنجا تبدیل سفر انجام شود.

خردمند تصریح کرد: تنها خطی که از میدان تجریش به قدس منتقل شده خط پایانه شهید دستواره است که به علت جهت مسیر و کاهش ترافیک خیابان شهرداری به ابتدای خیابان شریعتی منتقل شده است و دیگر خطوط از جمله دو خط ازگل و شهرک قائم در خیابان گوگل و دو خط جماران و درکه در پایانه مقصودبیک جانمایی شده‌اند.

معاون شهردار منطقه یک گفت: نه تنها خللی در دسترسی شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی وارد نشده بلکه با پخش ایستگاه‌ها در اطراف میدان تجریش، آلودگی هوا و آلودگی صوتی این پایانه کاهش و محلی امن برای حضور شهروندان خواهد شد.

کد خبر 5259984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha